Kilka dni temu Dead Space Remake doczekał się premierowego zwiastuna. Dowiedzieliśmy się również, że w grze nie zabraknie trybu Nowa Gra+. Okazuje się jednak, że to nie koniec wartych uwagi informacji na temat nadchodzącej produkcji studia EA Motive. Deweloperzy podzielili się bowiem szczegółami na temat trybów graficznych, które będą dostępne na konsolach.
Szczegóły na temat trybów graficznych Dead Space Remake na konsolach
Zgodnie z przekazanymi informacjami, do dyspozycji posiadaczy sprzętów Sony i Microsoftu oddane zostaną dwa tryby – jakości oraz wydajności. Pierwszy nich zapewni rozgrywkę w rozdzielczości 4K i 30 klatkach na sekundę z włączonym ray tracingiem. Drugi natomiast zaoferuje możliwość zabawy w rozdzielczości 2K i 60 klatkach na sekundę, ale bez techniki śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.
Powyższa wiadomość z pewnością ucieszy graczy, którzy lubią mieć wybór i wolą sami zdecydować, czy bardziej liczy się dla nich wyższej jakości oprawa wizualna, czy też płynność animacji.
Na koniec przypomnijmy, że Dead Space Remake zmierza nie tylko na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S, ale także na komputery osobiste. Produkcja zadebiutuje na wymienionych platformach 27 stycznia 2023 roku. Zainteresowanych zachęcamy również do zapoznania się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi gry dla wersji PC.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!