Nowe słowa runiczne w grze Diablo II: Resurrected w ramach aktualizacji

Wincenty Wawrzyniak
2022/01/23 16:00
0
0

W sieci pojawiły się opisy nowych słów runicznych, które mają zostać dodane do gry w ramach kolejnej aktualizacji.

Choć zbliżająca się wielkimi krokami aktualizacja 2.4 do gry Diablo II: Resurrected nadal nie jest dostępna na serwerach testowych, w sieci pojawiły się opisy niektórych słów runicznych, które mają zostać dodane do produkcji w ramach wspomnianego patcha. Pojawią się one zarówno w grach rankingowych, jak i w luźnej rozgrywce solowej. Użytkownik forum Reddit o pseudonimie Thunderclaww postanowił zebrać wszystkie ujawnione słowa runiczne – niezbędne szczegóły na ich temat znajdziecie poniżej.Nowe słowa runiczne w grze Diablo II: Resurrected w ramach aktualizacji

Nieugięta Wola (Unbending Will): kolosalne ostrze; Falioitheldelhel. Jednoręczne obrażenia od 107 do 288. Dwuręczne obrażenia od 249 do 503. Wytrzymałość 50 z 50. Wymagana zręczność: 88. Wymagana siła: 152. Wymagany poziom: 63. Klasa mieczy, bardzo wysoka prędkość ataku. Ujawnione przez użytkownika Dbrunski.

Cechy:

  • 18% szans na rzucenie Drwiny 18. poziomu po uderzeniu
  • +3% do zdolności bojowych (wyłącznie dla Barbarzyńcy)
  • +20 do szybkości ataku
  • +330% zwiększonych obrażeń
  • +9 do maksymalnych obrażeń
  • +50 do skuteczności ataku
  • +75% do obrażeń zadawanych nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
  • kradzież 8% życia po uderzeniu
  • zapobiega leczeniu się potworów
  • +10 do siły
  • +10 do witalności
  • obrażenia zredukowane do 8
  • +1 do promienia światła
  • wymagania do noszenia przedmiotów zmniejszone o 20%
  • miejsce na klejnot (4)

Mądrość (Wisdom): diadem; Plitheld. Obrona: 75. Wytrzymałość 20 z 20. Wymagany poziom: 64. Ujawnione przez użytkownika 쉐리.

Cechy:

  • +33% do ataku przeszywającego
  • 20% bonusu do skuteczności ataku
  • kradzież 5% many po uderzeniu
  • zwiększona obrona o 30%
  • +10 do energii
  • o 15% wolniejsze wyczerpywanie się staminy
  • zapobieganie zamrożeniu
  • +5 do many po każdym zabójstwie
  • +15% otrzymanych obrażeń idzie w manę
  • miejsce na klejnot (3)

Mgła: Łuk Hydry; Chamshaelgulthulith. Dwuręczne obrażenia od 42 do 299. Wymagana zręczność: 167. Wymagana siła: 134. Wymagany poziom: 67. Klasa łuków, bardzo wysoka prędkość ataku. Ujawnione przez użytkownika Rhykker.

Cechy:

  • poziom 9 Aury koncentracji, gdy wyposażony
  • +3 do wszystkich umiejętności
  • prędkość ataku zwiększona o 20%
  • +100% do ataku przeszywającego
  • +327% zwiększenia obrażeń
  • +9 do maksymalnych obrażeń
  • 20% bonusu do skuteczności ataku
  • zadaje 3-14 obrażeń od zimna
  • +3 do zamrożenia celu
  • +40 do wszystkich odporności
  • miejsce na klejnot (5)

Wzorzec (Pattern): Nożycowe szpony; Talortthul. Jednoręczne obrażenia od 10 do 28. Wytrzymałość: 68 z 68. Tylko dla zabójczyni. Wymagana zręczność: 55. Wymagana siła: 55. Wymagany poziom: 23. Klasa szponów, bardzo niska prędkość ataku. Ujawnione przez użytkownika MacroBioBoi.

GramTV przedstawia:

Cechy:

  • o 30% szybszy blok
  • +68% do zwiększonych obrażeń
  • 10% bonusu do skuteczności ataku
  • zadaje 12-32 obrażeń od ognia
  • zadaje 1-50 obrażeń od błyskawicy
  • zadaje 3-14 obrażeń od zimna
  • +75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
  • +6 do siły
  • +6 do zwinności
  • +15 do wszystkich odporności
  • miejsce na klejnot (3)

Gasnący płomień (Flickering Flame): Diadem; Nefpulvex. Obrona: 67. Wytrzymałość: 20 z 20. Wymagany poziom: 64. Ujawnione przez użytkownika 풍월량.

Cechy (oczekujemy na oficjalne tłumaczenie z języka koreańskiego):

  • ochrona przed ogniem poziomu 8, gdy wyposażone
  • +3 do umiejętności ogniowych
  • -13 do odporności wrogów na ogień
  • zwiększona obrona o 30%
  • +30 do obrony przed pociskami
  • +88 do many
  • +5 do maksymalnej odporności na ogień
  • zmniejszony o połowę czas zamarzania
  • zmniejszony o połowę czas zatrucia
  • miejsce na klejnot (3)

Plaga (Plague): długi miecz; Chamshaelum. Jednoręczne obrażenia od 12 do 78. Wytrzymałość: 44 z 44. Wymagana zręczność: 39. Wymagana siła: 55. Wymagany poziom: 67. Klasa mieczy, bardzo wysoka prędkość ataku. Ujawnione przez użytkownika Trixmegistus.

Cechy:

  • 20% szans na rzucenie obniżenia odporności (12. poziom) po uderzeniu
  • 25% szans na rzucenie Trującej novy (12. poziom) po uderzeniu
  • Aura oczyszczenia (14. poziom), gdy wyposażone
  • +1 do wszystkich umiejętności
  • +20% do szybkości ataku
  • +311% zwiększenia obrażeń
  • -23% do odporności na trucizny wroga
  • +37% do Zabójczego uderzenia (w oparciu o poziom postaci)
  • +25% szans na otwarcie rany
  • +3 do zamrożenia celu
  • miejsce na klejnot (3)

Przypomnijmy, że Diablo II: Resurrected zadebiutowało 23 września ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!