Diablo II: Resurrected nie powtórzyło porażki remastera WarCrafta III i sądząc po licznych recenzjach oraz opiniach graczy, jest to produkcja godna swojej kultowej, oryginalnej wersji z 2000 roku. Nie obyło się jednak bez problemów z przeciążonymi serwerami oraz utratą postaci stworzonych w grze online. Zdenerwowani gracze ruszyli na Metacritic, aby bombardować produkcję Blizzarda niskimi ocenami. Niestety nawet kolejna aktualizacja nie naprawiła najważniejszych bolączek tytułu, więc przed deweloperem jeszcze sporo pracy. Identycznie jak przed moderami, którzy otrzymali kolejną produkcję, do której bez wątpienia będzie powstawać wiele modyfikacji. Pierwsze z nich właśnie się pojawiły i ułatwiają rozgrywkę mniej cierpliwym graczom.Pierwszy mod zatytułowany Single Player Enjoyment Pack wprowadza na szybsze zdobywanie kolejnych poziomów doświadczenia. Twórca Zander nie zmienił wartości dla pozyskiwanych punktów doświadczenia, ale zmniejszył liczbę potrzebną do awansu na wyższe poziomy. Modyfikacja wprowadza również inne ułatwienia, jak możliwość korzystania z umiejętności teleportu w mieście, rozszerzono opcje hazardu przy wykorzystaniu złota, a także zwiększono liczbę pojemności kluczy do 100 oraz strzał do 500. Łatwiej jest się również dostać do krowiego poziomu – po zainstalowaniu moda nie będziemy musieli szukać nogi Wirta, a wystarczy jedynie odpowiedni klucz oraz tom miejskiego portalu. Autor modyfikacji planuje rozszerzyć swoje dzieło o kolejne udogodnienia w przyszłości, przede wszystkim związane ze znalezieniem lepszego sprzętu, zarówno ze skrzyń, jak i pokonanych przeciwników.
Do odświeżonej wersji drugiej części Diablo zaczynają pojawiać się mody, które mają ułatwić graczom zabawę.