Udało Wam się kiedykolwiek wbić 99 poziom postaci w Diablo 2? Może powtórka przy okazji wydania Resurrected.
Jednym z elementów społecznościowych, który zawita do leciwego już Diablo 2 przy okazji premiery edycji Resurrected, jest system trofeów i osiągnięć. Pożywka dla miłośników pucharków tym razem przyszła z łyżką dziegciu, gdy okazało się, że jego z nich wymaga od śmiałków wbicia maksymalnego 99 poziomu doświadczenia postaci. Sytuacji nie poprawia fakt, iż wspominany wyczyn musi być jednocześnie osiągnięty na postaci zawodowej, czyli takiej, której przygoda kończy się już przy pierwszej śmierci. Jak można było przypuszczać, tak wysoko zawieszona poprzeczka podzieliła społeczność.
Szybko okazało się, że dla niektórych użytkowników forum ResetEra tego typu wymóg okazał się całkowicie nieuzasadniony, podczas gdy inny stwierdzili, że właśnie takie wyczyny powinny być nagradzane osiągnięciami. Ostatecznie większość publiki zdążyła się już przyzwyczaić do dziesiątek tysięcy godzin zabawy z Diablo 2, gdzie największą nagrodą była właśnie sama rozgrywka, a gracz nie musiał być niczym nagradzany. Cóż, dajcie znać, co o tym sądzicie. Będzie platyna, a może to już nie czasy na hardkorowe granie?