Jakiś czas temu z okazji 10-lecia gry Diablo III deweloperzy ze studia Blizzard Entertainment postanowili odpowiedzieć na różne pytania fanów dotyczące kulis produkcji tego właśnie tytułu. Ich lista została zebrana we wpisie na forum Reddit, który możecie znaleźć pod tym adresem. Ciekawość społeczności zaspokajał głównie Wyatt Cheng, pracujący obecnie nad mobilnym Diablo Immortal.
Deweloper ujawnił między innymi, że trzecia część kultowej serii gier z gatunku hack’n’slash miała oryginalnie posiadać tryb rywalizacyjny (PvP) w stylu MOBA inspirowany grą League of Legends. W czasie produkcji gry zespół rozważał kilka różnych wariantów PvP; w planach była między innymi arena z czterema kolumnami i asymetryczną rozgrywką, podczas której jeden gracz miał wcielać się w bossa walczącego z czterema bohaterami. W poniższym wpisie pojawiła się jednak również informacja o trybie typowym dla gatunku MOBA, gdzie gracze walczyliby ze sobą na typowej mapie podzielonej na trzy główne ścieżki, wzdłuż których można byłoby natrafić na wieże czy potwory. Co o tym sądzicie?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!