Po patchu Blizzarda nowy towarzysz miażdży bossów w fazie endgame Diablo 4, zadając miliardy obrażeń
Deweloperzy zwiększyli zadawane przez niego obrażenia oraz przywracane przez nie zdrowie. Niektórzy donoszą jednak, że towarzysz jest teraz w stanie zadawać miliardy obrażeń i z łatwością pokonuje nawet najtrudniejszych bossów – wystarczy zajrzeć na Reddita (tutaj czy tutaj). Według wielu opinii jest to zdecydowanie przesada i powinno to zostać zmienione czy chociaż dostosowane, aby osiągnąć bardziej realistyczny balans.
Oprócz tego w ramach patcha pojawiły się pierwsze osłabienia potworów z afiksem „wampiryzm” – pierwsze, ponieważ twórcy zapowiedzieli równocześnie następne zmiany balansu odnośnie tych konkretnych zdolności. Mamy między innymi otrzymać modyfikację wyglądu dla pocisków używanych przez tego rodzaju przeciwników, aby łatwiej było je odróżnić od innych.
Dalej mamy oczywiście poprawki błędów. Część z usprawnień ponownie dotyczy pułapek, które bardzo często okazywały się działać nieprawidłowo. Zainteresowanych pełną listą nowości oraz zmian zapraszamy pod ten adres. Listę zmian dotyczących Seneszala zamieszczamy poniżej.
Wprowadzono następujące zmiany w zdolnościach Seneszala.
Wirowanie: zwiększono obrażenia o 30%.
Młócenie: zwiększono obrażenia o 30%.
Zasadzka: zwiększono obrażenia o 20%.
Nabijanie: zwiększono obrażenia o 30%.
Skupiony Ogień: zwiększono obrażenia o 20%.
Piorun: zwiększono obrażenia o 20%.
Świetlik: zwiększono obrażenia o 10%.
Nawałnica: zwiększono obrażenia o 10%.
Rekonstrukcja: zwiększono leczenie z 22% do 32% maksymalnego zdrowia na poziomie 1. Na poziomie 10 leczenie jest zwiększone z 40% do 50% maksymalnego zdrowia.
Wspomaganie – Zlodowacenie: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
Wspomaganie – Krwawienie: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
Wspomaganie – Porażenie: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
Wspomaganie – Trucizna: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
Wspomaganie – Zmierzch: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
Wspomaganie – Podpalenie: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Diablo IV zadebiutowało 6 czerwca ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!