Druga fala otwartych beta-testów spotkała się ze znacznie cieplejszym odbiorem ze strony graczy.
Wczoraj zakończyły się drugie otwarte beta-testy gry Diablo IV. Jednak w przeciwieństwie do pierwszej fali, tym razem reakcje społeczności są bardzo pozytywne – wystarczy zajrzeć na forum Reddit.
Oprócz (ponownego) chwalenia samej produkcji gracze zwracają uwagę na zmiany, jakie wprowadzono po pierwszej becie, które ich zdaniem są bardzo korzystne i zwiastują Blizzardowi wielki sukces w czerwcu.
Druga beta Diablo IV z pozytywnym odbiorem
Gdyby wyróżnić powtarzające się w komentarzach do różnych wpisów opinie, fani docenili głównie znacznie większą stabilność serwerów oraz ulepszoną wydajność silnika gry. Oprócz tego społeczność zauważyła pozytywne zmiany w balansie łupów – dla przypomnienia: w pierwszej otwartej becie było ich zwyczajnie za dużo. Wygląda na to, że deweloperzy podnieśli ogólny poziom trudności, co fani przyjęli z radością.
GramTV przedstawia:
Z drugiej strony mamy jednak osoby, którym nie spodobało się dość mocne osłabienie nekromanty. Twórcy zdają sobie sprawę z tych problemów i zapowiedzieli poprawki.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że gra Diablo IV zadebiutuje na rynku 6 czerwca bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Po więcej informacji zapraszamy do naszej encyklopedii.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Miałem pecha bo akurat postanowiłem zagrać Nekromantą w drugiej becie (Druidem w pierwszej) no i trafiłem na znerfowaną postać... grało się w miarę spoko do momentu aż nie trafiłem na jednego wilkołaczego bossa. Problem z tą postacią polega na tym że opiera się o przywoływanie summonów... z ciał przeciwników. W momencie gdy szkielety padają w 3 sekundy, a ty nie masz ciał z których możesz przywołać kolejne (bo ten boss nie przywoływał praktycznie żadnych sługów)... to idea tej postaci traci racje bytu :D Musiałbym kite-ować chyba z godzine, bo moje ataki były niczym ugryzienie pchły a tego nie chciało mi się robić.
Oczywiście boss był opcjonalny więc poszedłem gdzie indziej, ale myślałem że to z moim buildem jest coś nie tak a sie okazało później że po prostu postać znerfowali :D
Pajonk78
Gramowicz
15/05/2023 22:25
Nekro dostał ponownie buffa w trakcie tej bety, a dokładnie w sprawie wytrzymałości minionów, bo te padały na jedno AoE dowolnego bossa - Blizz przyznał rację, że przegięli w temacie nerfa ich wytrzymałości. Zadawane przez nie obrażenia pozostały bez zmian ale i tak w endgame to IMO lepsze będzie ich poświęcenie i build na Bone Spear z samym golemem.