Gracze spędzili już w Diablo IV łącznie 10 tysięcy lat. To najszybciej sprzedająca się gra Blizzarda

Wincenty Wawrzyniak
2023/06/07 08:00
4
1

Społeczność spędziła już w grze łącznie 93 miliony godzin, czyli aż 10 tysięcy lat.

Wczoraj odbyła się oficjalna premiera gry Diablo IV. Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że produkcja studia Blizzard Entertainment okazała się ogromnym (przy czym ogromny to spore niedopowiedzenie) hitem – to najszybciej sprzedająca się gra w 32-letniej historii wspomnianego zespołu. O spektakularnym sukcesie twórcy poinformowali na oficjalnym koncie marki na Twitterze.

Gracze spędzili już w Diablo IV łącznie 10 tysięcy lat. To najszybciej sprzedająca się gra Blizzarda

Diablo IV to najszybciej sprzedająca się gra w historii studia Blizzard Entertainment. Statystyki

Choć, niestety, nie wiemy na razie, ile dokładnie sprzedano egzemplarzy, tak możemy być pewni, że jest to suma na poziomie naprawdę wielu milionów. Jak podaje bowiem serwis PCGamesN, podczas wczesnego dostępu (czyli od 2 do 6 czerwca) gracze spędzili w Diablo IV łącznie 93 miliony godzin – co jest odpowiednikiem aż 10 tysięcy lat. Jest to również odpowiednik jednej osoby grającej przez 24 godziny na dobę od początku istnienia ludzkiej cywilizacji. Krótko i delikatnie ujmując: wynik jest po prostu absurdalny.

Podane dane dotyczą egzemplarzy sprzedanych przed premierą produkcji, czyli w okresie do 5 czerwca. Są one oparte na wewnętrznych informacjach Blizzarda oraz raportach otrzymywanych od partnerów z platform cyfrowej dystrybucji. Tak sytuację skomentował Rod Fergusson, dyrektor generalny serii Diablo:

To chwila, na którą zespół Diablo IV czekał wiele lat.

Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy zaoferować graczom najbogatszą historię, jaką kiedykolwiek opowiedziano w grze Diablo. Gracze mają do wyboru szereg opcji, w tym personalizację postaci, wyposażenie się w spersonalizowane umiejętności do walki z przerażającymi demonami lub zbieranie legendarnych łupów, aby wspierać swój styl gry i odkrywać zupełnie nowe style.

Odkąd gra została po raz pierwszy zapowiedziana w 2019 roku, wsparcie milionów graczy na całym świecie doprowadziło nas do wydania naszej mrocznej wizji Sanktuarium. Niech żyje Lilith, Błogosławiona Matka.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
dariuszp
Gramowicz
08/06/2023 13:19
wolff01 napisał:

Niestety ale każdy ich sukces tylko utwierdza ich w przekonaniu że idą dobrą drogą (gry "same" sie sprzedają, a ich nieczyste praktyki i tak zostaną zakryte przez wyniki finansowe). No cóż taki mamy klimat...

Całe szczęscie sprzedają tylko kosmetykę. Przynajmniej narazie. Nie jest tak źle jak wtedy kiedy w Diablo 3 leciał handel klejnotami itp.

Co nie zmienia faktu że bawi mnie to że po bezużytecznej zbroi dla konia w Oblivion mamy bezużyteczną zbroję dla konia w Diablo.

@wladek616 mi się wydaje że Ty widzisz tylko "płaczących polaczków" (w ogóle gratulacje za określenie tak swojego narodu) bo innych języków nie znasz i po prostu nie widzisz o czym ludzie rozmawiają.

Ale przyznam Ci w jednym racje. Narzekać ludzie narzekają ale grę kupują bo na koniec dnia w sklepie jest tylko kosmetyka. A w grze masz cały transmog który możesz odpalać bez kosztów na każdym przedmiocie a nowe style wpadają jak tylko rozbierzesz unikalny przedmiot.

Inna sprawa że strasznie mnie denerwuje fakt że jak masz unikalny legendarny przedmiot z aspektem którego jeszcze nie miałeś - jeżeli wyciągniesz aspekt, przedmiot zostanie zniszczony i nie możesz dostać jego modelu dopóki nie znajdziesz go ponownie. A znowu jak rozbierzesz go by dostać model do transmoga to nie wyciągniesz aspektu.

Mogli już zrobić tak że zamiast polować 2x na ten sam przedmiot - dać nam możliwość wyciągnięcia modelu i aspektu jednocześnie.

wladek616
Gramowicz
07/06/2023 16:55
dariuszp napisał:

Tego typu statystyki są nic nie warte i na ogół są publikowane żeby nie publikować faktycznych danych odnośnie sprzedaży. 

Diablo niestety ma drogie zbroje dla konia w sklepie z przedmiotami co wiele osób odrzuciło.

Kogo odrzuciło, gdzie nie spojrzeć wszyscy grają/piszą/mówią o Diablo? Ten ułamek procenta płaczących "polaczków", bo to właśnie na polskojęzycznych grupach/forach jest największy płacz?Takie statystyki są warte tyle co każde inne, na sprzedażowe poczekaj przynajmniej kilka dni bo premiera była wczoraj...

wolff01
Gramowicz
07/06/2023 10:54

Niestety ale każdy ich sukces tylko utwierdza ich w przekonaniu że idą dobrą drogą (gry "same" sie sprzedają, a ich nieczyste praktyki i tak zostaną zakryte przez wyniki finansowe). No cóż taki mamy klimat...




Trwa Wczytywanie