Twórcy wyjaśniają, jak zamierzają rozszerzać główny wątek fabularny oraz świat gry po premierze.
Do premiery gry Diablo IV pozostały już niecałe dwa tygodnie. Z tej okazji w niedawnym wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer zastępca reżysera gry, Joe Piepiora, postanowił wyjaśnić, w jaki sposób deweloperzy zamierzają rozszerzać główny wątek fabularny oraz świat gry po premierze.
Rozwój fabuły i świata Diablo IV po premierze
W przeciwieństwie do trójki, sezony w Diablo IV będą zawierać samodzielne wątki fabularne, które rozszerzą świat Sanktuarium, ale nie będą kontynuować głównej kampanii. To jest bowiem zarezerwowane dla pełnoprawnych rozszerzeń:
Mamy dwa różne rodzaje wydań po premierze gry. Mamy nasze kwartalne premiery sezonowe, a następnie będziemy mieć pakiety rozszerzeń. Choć nie powiem dziś o tych drugich, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że są one częścią ekostystemu tego, czym będziemy wspierać grę w przyszłości.
Teraz jednak, gdy myślimy o fabule, to wiemy, że chcemy kontynuować budowanie świata Diablo IV oraz świata Sanktuarium, ale nie chcemy rozszerzać kampanii na sezony, a następnie uczynić te sezony “lekturą obowiązkową” do rozszerzeń [w celu zrozumienia fabuły - dop. red.], aby wszystko miało sens.
GramTV przedstawia:
Każdy sezon Diablo IV obejmuje określony motyw przewodni, który wpłynie na sezonową listę zadań fabularnych.
Sezony mogą wprowadzać nowe postacie, mogą przywracać stare postacie, jednak są to samodzielne kanoniczne historie osadzone w Sanktuarium, które będą trwały przez cały sezon, a także wprowadzą nowe mechaniki rozgrywki i inne rzeczy, które będą dostępne w tym trzymiesięcznym okresie. Zostaną zastąpione w następnym sezonie, w którym wprowadzimy nową sezonową linię zadań, nowy sezonowy motyw, nową sezonową rozgrywkę, nagrody, potwory, nowe starcia z bossami itp.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że gra Diablo IV zadebiutuje na rynku 6 czerwca bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Po więcej informacji zapraszamy do naszej encyklopedii.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Przecież dokładnie to zapowiedzieli w cytowanej w newsie wypowiedzi xD
a także wprowadzą nowe mechaniki rozgrywki i inne rzeczy, które będą dostępne w tym trzymiesięcznym okresie.
Xeoo napisał:
Niech wrreszcie przestaną pieprzyć i podzadzą jakieś szczegóóły. Ta gra nie potrzebuje mikroquestów doodawanych co sezon jako dodatek do tych wszystkich battlepassów tylko nowych aktywności zmieniających się co sezon ala POE.
Moj błąd :) Jestem tak negatywnie nastawiony do tych sezonów po ich pierwszym filmiku z 4858686 battlepassami i walutami że tego nie zauważyłem :)
ZubenPL
Gramowicz
27/05/2023 03:14
Xeoo napisał:
Niech wrreszcie przestaną pieprzyć i podzadzą jakieś szczegóóły. Ta gra nie potrzebuje mikroquestów doodawanych co sezon jako dodatek do tych wszystkich battlepassów tylko nowych aktywności zmieniających się co sezon ala POE.
Przecież dokładnie to zapowiedzieli w cytowanej w newsie wypowiedzi xD
a także wprowadzą nowe mechaniki rozgrywki i inne rzeczy, które będą dostępne w tym trzymiesięcznym okresie.
Xeoo
Gramowicz
27/05/2023 00:12
Niech wrreszcie przestaną pieprzyć i podzadzą jakieś szczegóóły. Ta gra nie potrzebuje mikroquestów doodawanych co sezon jako dodatek do tych wszystkich battlepassów tylko nowych aktywności zmieniających się co sezon ala POE.