Po niedawnych pracach konserwacyjnych wielu graczy nie mogło wejść na serwery, a niektórzy czekali w kolejkach sięgających nawet do ponad 2 tysięcy minut.
Jeżeli wczoraj po pokazie Summer Game Fest chcieliście sobie pograć w nocy w Diablo IV, to prawdopodobnie wiecie, że gra miała bardzo poważne problemy z serwerami. Jak podaje między innymi serwis Rock Paper Shotgun, wielu graczy miało trudności z dołączeniem do zabawy przez błąd o kodzie 300202, który pojawiał się podczas próby logowania na wszystkich platformach.
Diablo IV z ogromnymi problemami w nocy
Gracze donosili o kolejkach, które potrafiły sięgać nawet nieco ponad 2 tysięcy minut:
Nie udało się wczytać ramki mediów.
Część społeczności zaczęła narzekać na fakt, iż gra wymaga utrzymywania stałego połączenia z internetem, a Blizzard powinien pomyśleć o trybie offline. Zespół techniczny przepraszał kilka razy za sytuację i pracował nad usunięciem problemów.
Nieco później, o godzinie 1:40 w nocy deweloperzy poinformowali, że problemy z logowaniem na serwery Diablo IV zostały ostatecznie usunięte:
Nie udało się wczytać ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Pozostaje mieć nadzieję, że takie coś było jednorazowe.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
No tak, bo przecież gdyby gra nie była always-on to w ogóle by na siebie nie zarobiła, jeszcze biedny blizz wyszedłby na minus XD Jak są tacy obsrani to mogliby denuvo wgrać i problem solved. Ale nie, lepiej zwalać na urojonego wroga, gdzie prawdziwą motywacją jest potrzeba zintegrowania sklepu w grze, chociaż i to dałoby się zrobić bez wymogu always-oicknapisał''
Nie powinno tego wogóle być aby blizzard po przez wymóg online zarabiał na grze ,yo jest wredne z ich strony .
Silverburg napisał
''
Ano niestety. Podziękować za to można złodziejom. Wymóg gry online jest najskuteczniejszym zabezpieczeniem anty-pirackim.''
Nie jest to dla mnie żaden argument aby zwalczać tych ,co używają wspomagaczy do koksowania postaci .
Yarod napisał
''
a ja nadal nie mogę przeboleć, że to cholerne mmo jest, co mnie całkowicie odrzuca :(''
jesteśmy więc w tym razem .
JakiśNick
Gramowicz
09/06/2023 15:15
Silverburg napisał:
Ano niestety. Podziękować za to można złodziejom. Wymóg gry online jest najskuteczniejszym zabezpieczeniem anty-pirackim.
Gotenssjgoddark napisał:
Takie o to skutki są jak diablo IV ma wymóg online do grania jak tandetne diablo 3 .
No tak, bo przecież gdyby gra nie była always-on to w ogóle by na siebie nie zarobiła, jeszcze biedny blizz wyszedłby na minus XD Jak są tacy obsrani to mogliby denuvo wgrać i problem solved. Ale nie, lepiej zwalać na urojonego wroga, gdzie prawdziwą motywacją jest potrzeba zintegrowania sklepu w grze, chociaż i to dałoby się zrobić bez wymogu always-on.
Yarod
Gramowicz
09/06/2023 13:21
Silverburg napisał:
Ano niestety. Podziękować za to można złodziejom. Wymóg gry online jest najskuteczniejszym zabezpieczeniem anty-pirackim.
Gotenssjgoddark napisał:
Takie o to skutki są jak diablo IV ma wymóg online do grania jak tandetne diablo 3 .
a ja nadal nie mogę przeboleć, że to cholerne mmo jest, co mnie całkowicie odrzuca :(