Wystartował 1. sezon w Diablo IV. Oto, co musicie wiedzieć

Wincenty Wawrzyniak
2023/07/20 20:00
4
0

Zgodnie z obietnicami, dziś wystartował 1. sezon rozgrywek w grze Diablo IV.

Dziś o godzinie 19:00 czasu polskiego w grze Diablo IV wystartował pierwszy sezon rozgrywek. Donosiliśmy już o tym, że Blizzard rozwścieczył społeczność licznymi zmianami w balansie poszczególnych klas postaci. Niemniej jednak przejdźmy do najważniejszych informacji. Sezon Plugawców ma potrwać do listopada bieżącego roku i oferuje graczom sporo aktywności. O nudzie raczej mówić – przynajmniej na razie – nie można.

Wystartował 1. sezon w Diablo IV. Oto, co musicie wiedzieć

Diablo IV – Sezon Plugawców. Najważniejsze informacje

  • W ramach sezonowych rozgrywek otrzymujemy nową linię fabularną poświęconą spaczeniu Lilit, które rozprzestrzenia się po sanktuarium. Najpierw należy jednak ukończyć główną kampanię fabularną.
  • Sezon dostarczył także nowego bossa, Varshana Pochłoniętego.
  • Pojawiły się nowe unikatowe przedmioty do zdobycia, w tym również legendarne aspekty.
  • Większość z tych elementów możemy odblokować w ramach przepustki bojowej (darmowej lub płatnej).
  • Do gry wprowadzono plugawe serca mające zapewnić trzydzieści nowych mocy oraz rozżarzone popioły – specjalną walutę zwiększającą przyrost zdobywanych punktów doświadczenia.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
Xeoo
Gramowicz
21/07/2023 10:01
Pajonk78 napisał:

Problemem nie byłby balans postaci w przypadku znerfienia/naprawienia skilli. Blizz znerfił crit i vulnerable dmg, a to już jest przesada, bo w ten spisób niektóre buildy (jeśli nie większość) stały się bezużyteczne. To dziwne zagranie, bo w trójce nadal cały wic polega na tym, aby mieć jak najwięcej chc i chd co pozwala kręcić duże liczby. Na dodatek w przypadku Necro w jedną pasywkę można dać teraz tylko 1, a nie 3 punkty. 

Promko napisał:

Nerfienie jest czymś normalnym w tego typu grach... Ludzie się dziwią, że to się też stało w D4? Widać niektóre skille/buildy były za mocne... W końcu w grze jest jakieś PvP, więc jakaś równowaga musi być... 

Mooim zdaniem zmiany były potrzebne bo tylko te dwa staty tak naprawdee sie opłacają. Jednak ten nerf nic nie zmienił (prócz jak mówisz osłabienia wszystkich) gdyż te staty ciągle są lepsze od całej reszty (bo multiplikują dmg) ale jest ich mniej na itemach więc wszyscy są słabsi.  Co gorsza blizz znerfil aspekty i suffixy dodające armor co tylko pogorszyło "one shot issue" w end game.

Fajnie że blizz chce znerfić te przesadzone super buildy tylko ze w tym momencie nie ogranicza się do nich. Przykładowo zasięgowi rogale też korzystają z vulna a byli raczej tylko ok w prównaniu do twisting blades, druid potrafił być praktycznie nieśmiertelny dzięki armorwi ale znowu nie tylko on z nich korzysta.

Pajonk78
Gramowicz
21/07/2023 08:40
Promko napisał:

Nerfienie jest czymś normalnym w tego typu grach... Ludzie się dziwią, że to się też stało w D4? Widać niektóre skille/buildy były za mocne... W końcu w grze jest jakieś PvP, więc jakaś równowaga musi być... 

Problemem nie byłby balans postaci w przypadku znerfienia/naprawienia skilli. Blizz znerfił crit i vulnerable dmg, a to już jest przesada, bo w ten spisób niektóre buildy (jeśli nie większość) stały się bezużyteczne. To dziwne zagranie, bo w trójce nadal cały wic polega na tym, aby mieć jak najwięcej chc i chd co pozwala kręcić duże liczby. Na dodatek w przypadku Necro w jedną pasywkę można dać teraz tylko 1, a nie 3 punkty. 

Silverburg
Gramowicz
20/07/2023 23:31
Promko napisał:

Nerfienie jest czymś normalnym w tego typu grach... Ludzie się dziwią, że to się też stało w D4? Widać niektóre skille/buildy były za mocne... W końcu w grze jest jakieś PvP, więc jakaś równowaga musi być... 

Równowaga u Blizzarda? Wolne żarty




Trwa Wczytywanie