W trakcie niedzielnej konferencji Xbox & Bethesda Games Showcase mieliśmy okazję zobaczyć nowe fragmenty rozgrywki z Diablo 4, a także doczekaliśmy się prezentacji Nekromantki. Deweloperzy opublikowali też kolejny Piekelny Kwartalnik, w którym ujawnili nieco szczegółów na temat wspomnianej klasy postaci. Okazuje się jednak, że to nie koniec informacji dotyczących nowego Diablo. Reżyser gry – Joe Shely – udzielił bowiem wywiadu redakcji GameSpot, w którym m.in. zdradził długość kampanii fabularnej w Diablo 4.
Zgodnie z przekazanymi informacjami pełne ukończenie głównego wątku w nadchodzącej odsłonie serii Diablo powinno zająć graczom około 35 godzin, a w tym czasie sterowana przez użytkownika postać powinna znajdować się mniej więcej na 45. poziomie. Nie będzie to jednak koniec przygody z Diablo 4, ponieważ fani będą mogli rozwinąć swoich bohaterów do setnego poziomu.
Po osiągnięciu maksymalnego poziomu postaci odblokowana zostanie natomiast dodatkowa zawartość w postaci koszmarnych lochów oraz nowy system nagród o nazwie „Drzewo Szeptów”, dzięki któremu graczy będą mogli zdobyć legendarne przedmioty, a także rzadkie materiały potrzebne do craftingu. Endgame w Diablo 4 ma zawierać również „inne aktywności”, nad którymi deweloperzy wciąż pracują.
Na koniec przypomnijmy, że Diablo 4 zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Nowa odsłona popularnej serii gier z gatunku hack’n’slash ma zadebiutować na rynku w przyszłym roku. Na ten moment nie znamy jednak dokładnej daty premiery produkcji.