Wcześniej obrażenia od trafień krytycznych i obrażenia na odsłoniętych przeciwników były obliczane osobno. Po nadchodzącym patchu to się zmieni i obrażenia będą liczone wspólnie. Trafienia krytyczne będą ograniczone do 50%, zaś obrażenia odsłoniętych przeciwników do 20% w ramach „podstawowej premii multiplikatywnej”. Dodatkowe obrażenia zostaną zsumowane i pomnożone przez te procentowe wartości.
Blizzard twierdzi, że ma to na celu wyrównanie różnorodności tworzenia przez graczy buildów poszczególnych postaci. Ma to zapobiec poleganiu wyłącznie na umiejętnościach zadających te obrażenia.
Ta zmiana oznacza ogólny spadek zadawanych obrażeń, dlatego dostosowujemy skalowanie potworów, aby mieć pewność, że najlepsze konfiguracje dla klas będą nadal tak samo potężne jak wcześniej. Ta zmiana nie ma na celu obniżenia mocy najlepszych konfiguracji, ale raczej umożliwienie większej liczbie konfiguracji osiągnięcia tego samego poziomu mocy. Dodaliśmy także różnorodne mechaniki do klas, które zachęcają do nadrabiania za innymi statystykami w celu uzyskania multiplikatywnych premii, aby nie tylko opierać się na uderzeniach krytycznych i obrażeń osłoniętych przeciwników – czytamy w uwagach do aktualizacji.
GramTV przedstawia:
Wśród pozostałych zmian z aktualizacji 1.2.0 warto wyróżnić dodanie wielu nowych unikalnych przedmiotów, które będzie można zdobyć grając na 4. poziomie świata, a także poprawki dotyczące glifów mistrzów i legendarnych aspektów. Blizzard zadbał także o wyeliminowanie kolejnych błędów w Diablo 4. Jedną z największych zmian jest dodatnie dwóch dodatkowych miejsc na postacie, co da możliwość stworzenia aż dwunastu bohaterów. Długą listę zmian w patchu 1.2.0 znajdziecie pod tym adresem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!