Kolejna aktualizacja do Diablo 4 jest już do pobrania.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Blizzard wydało kolejny patch do Diablo 4. Aktualizacja trafiła już na serwery, naprawiając kolejne błędy i ulepszając jedną z klas. To już drugi update gry po rozpoczęciu Sezonu Plugawców.
W najnowszym patchu Blizzard usprawnił grę Druidem za sprawą naprawy trzech błędów związanych z korzystaniem umiejętności tej klasy postaci. Ponadto gracze w końcu będą mogli ukończyć zadanie „Gdy Światłość się Mroczy”. Wyeliminowany został także błąd z blokowaniem się postępów w aktywnościach Legionów. Pełną listę zmian w najnowszej aktualizacji znajdziecie w tym miejscu.
Przypominamy również, że Blizzard zablokował możliwość handlu między graczami.To efekt wykorzystywania przez nieuczciwych użytkowników exploita, który duplikuje złoto i przedmioty. Na razie deweloperzy nie podali, kiedy funkcja zostanie ponownie uruchomiona.
Diablo IV – wybrane zmiany z aktualizacji 1.1.2
Zmiany rozgrywki
Czas oczekiwania na pojawienie się na świecie plugawca po aktywacji plugawego serca został zmniejszony z 5 sek. do 2 sek.
Gracze domyślnie uczestniczą teraz w kanale handlowym. Można zrezygnować z tej opcji w ustawieniach gry.
GramTV przedstawia:
Podziemia i wydarzenia
Naprawiono błąd, przez który można było powtórnie przechodzić te same Podziemia Koszmarów po awansowaniu innego członka drużyny na lidera.
Naprawiono błąd, przez który postęp wydarzenia Nadciągające Legiony mógł zablokować się po pokonaniu wszystkich pobliskich wrogów.
Druidzi
Naprawiono błąd, przez który podczas używania Aspektu Skały Metamorficznej rzucany Głaz nie zadawał więcej niż 100% obrażeń.
Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Porywiste Wiatry uaktywniała się przy niszczeniu przedmiotów.
Naprawiono błąd, przez który wilkołaki przywołane przez Aspekt Alfy unosiły się nad ziemią.
Zadania
Naprawiono błąd, przez który nie dało się ukończyć zadania „Gdy Światłość się Mroczy”.
Naprawiono błąd, przez który można było zdobyć nieograniczoną liczbę eliksirów żelaznej skóry, wielokrotnie przyjmując i porzucając zadanie „Rozpaczliwe Remedia”.
Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli lider drużyny był martwy w momencie pokonania bossa.
Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli Gharl został zabity, zanim rozpoczął się jego dialog.
Naprawiono błąd, przez który zadania poboczne dotyczące wytwarzania przedmiotów mogły kierować graczy do niewłaściwych postaci niezależnych.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!