Blizzard udostępnił nową aktualizację do Diablo 4.
Zgodnie z zapowiedziami Blizzard udostępnił nową aktualizację do Diablo 4, pierwszą po patchu, która trafiła na serwery przed premierą Sezonu Plugawców, a która wywołała wiele kontrowersji. Deweloperzy wsłuchali się w opinie graczy i przygotowali aktualizację, która poprawia wiele bolączek poprzednio wprowadzonych zmian.
W najnowszej aktualizacji wszystkie klasy postaci doczekały się szeregu większych i mniejszych zmian, w tym zwiększenia obrażeń i efektywności poszczególnych umiejętności, a najbardziej skorzystali na tym barbarzyńca oraz czarodziej. Wśród innych zmian warto wyróżnić zwiększenie liczby punktów życia u bossów powyżej 60. poziomu, a także częstotliwość wypadania legendarnych przedmiotów, przede wszystkim z bossów. Wszystkie zmiany z patcha 1.1.1 znajdziecie pod tym adresem.
GramTV przedstawia:
Aktualizacja na komputerach osobistych waży około 2 GB. w wersji konsolowej należy pobrać 2,6 GB.
Diablo IV – wybrane zmiany z aktualizacji 1.1.1
ZMIANY BALANSU KLAS
Wprowadziliśmy szereg zmian związanych z balansem klas. Oto cele, jakie wyznaczyliśmy sobie w związku z niniejszą aktualizacją:
Pragniemy zwiększyć skuteczność czarodziejów i barbarzyńców, wprowadzając następujące modyfikacje w przypadku każdej z tych klas:
Czarodzieje
Zwiększenie szansy na przeżycie postaci w końcowej fazie rozgrywki, głównie poprzez ulepszenia Tablicy Mistrzostwa.
Dostosowanie niektórych mechanik klasy w celu zminimalizowania sytuacji, w których gracze stają się potężniejsi w pewnych dziedzinach, lecz tracą moc gdzie indziej.
Barbarzyńcy
Przyspieszenie przebiegu walki w początkowej fazie rozgrywki poprzez zwiększenie tempa generowania furii przez umiejętności Podstawowe.
Zwiększenie mocy przedmiotów unikatowych, dzięki czemu końcowa faza rozgrywki stanie się bardziej emocjonująca.
Wzmocnienie konfiguracji, które nie osiągają wysokiego poziomu mocy.
Urozmaicenie przypadków zastosowania przedmiotów legendarnych i innych efektów, które są zbyt sytuacyjne.
ZMIANY ROZGRYWKI
Zwiększamy liczebność potworów w Podziemiach Koszmarów oraz Piekielnym Przypływie.
Bossowie powyżej 60. poziomu mają teraz więcej zdrowia. Przykłady:
Bossowie na 60. poziomie i niższych poziomach pozostają bez zmian.
Bossowie na 80. poziomie mają 50% więcej zdrowia.
Bossowie na 100. poziomie mają 100% więcej zdrowia.
Bossowie na 120. poziomie mają 120% więcej zdrowia.
Bossowie na 150. poziomie i wyższych poziomach mają 150% więcej zdrowia.
Zadania i wydarzenia
Bossowie na poziomie 35. i wyższych poziomach mają teraz 100% szansy na upuszczenie legendarnego przedmiotu.
Gobliny Skarbnicy mają teraz zwiększoną szansę na opuszczenie legendarnego przedmiotu na poziomach 6–14, a upuszczenie przedmiotów legendarnych jest gwarantowane od poziomu 15.
Wydarzenia Legionowe zapewniają teraz więcej nagród i gwarantują upuszczenie legendarnego przedmiotu od poziomu 35.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!