Platformy streamingowe zyskały popularność nie tylko ze względu na szeroką ofertę programów, ale również dostępem do treści nieprzerywanych reklamami. Wkrótce to się jednak może zmienić i nastanie nowy trend, który wprowadzi bloki reklamowe również do serwisów VOD. Disney właśnie zapowiedział, że ich platforma doczeka się kolejnego pakietu subskrypcji, który będzie zawierał reklamy. Firma nie podała żadnych szczegółów, poza tym, że cena abonamentu będzie niższa od standardowej i pakiet zostanie zaoferowany amerykańskim użytkownikom pod koniec bieżącego roku.Tym samym Disney chce wyjść naprzeciw również widzom, którzy nie mogą pozwolić sobie na wydatek rzędu 7,99 dolara na miesiąc. Nie wiadomo, ile wyniesie cena nowego pakietu, ale wykupując go, subskrybenci będą musieli liczyć się z oglądaniem reklam. W krótkim oświadczeniu korporacja nie zdradziła, czy reklamy będą wyświetlać się już w samym menu usługi, jedynie przed każdym programem, czy też filmy i seriale będą przerywane reklamami. Firma podała, że kwestie szczegółów pakietu, w tym ceny i daty premiery poda w późniejszym terminie.
Celem Disneya jest posiadanie 230-260 miliona aktywnych subskrybentów do końca roku fiskalnego 2024. Pod koniec 2021 roku firma posiadała 130 miliona użytkowników, ale ich liczba znacząco wzrośnie wraz z debiutem Disney+ w pozostałych krajach europejskich, w których ma pojawić się tego lata. Tańszy pakiet z reklamami obejmie również pozostałe kraje poza Ameryką, ale dopiero w 2023 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!