Disney z większą liczbą subskrybentów od Netflixa? (Aktualizacja)

Radosław Krajewski
2022/08/12 18:20
0
0

Korporacja ma jednak pewne powody do niepokoju.

Aktualizacja: W medialnych doniesieniach wkradł się błąd o przebiciu liczby subskrybentów Netflixa przez platformy streamingowe należące do Disneya. Sprostowano, że Disney w swoim raporcie wykazał 221 milionów subskrypcji, gdy Netflix podaje liczbę subskrybentów. Jest to o tyle istotne, gdyż jak podkreślił sam Netflix, “trudniej jest osiągnąć wyższą liczbę subskrybentów niż subskrypcji”. Zamieszanie spowodowane jest przez ofertę Disney Bundle, w skład której wchodzi Disney+, Hulu i ESPN+. Korporacja liczy każdą usługę z osobna, pomimo subskrybowania bundle’a przez tego samego użytkownika. Dlatego też nie można zrobić porównania między subskrypcjami obu firm, do czasu aż Disney nie zmieni metody podawania szczegółowych danych.

Oryginalna wiadomość: W czerwcu Disney+ pojawiło się w ponad 30 krajach na całym świecie, dzięki czemu firma mogła liczyć na znaczny wzrost liczby subskrypcji w drugim kwartale bieżącego roku. Analitycy przewidywali wzrost abonentów o 10 milionów, tymczasem Disney poinformował, że udało im się pozyskać aż 14,4 mln nowych klientów. Tym samym liczba subskrybentów Disney+ wynosi 152,1 mln na dzień 2 lipca.

Disney z większą liczbą subskrybentów od Netflixa? (Aktualizacja)

GramTV przedstawia:

Disney ma jednak powody do niepokoju, gdyż w Ameryce liczba abonentów wzrosła jedynie o 100 tysięcy. Dużo lepiej wygląda to w pozostałych regionach, gdzie nowych subskrybentów przybyło 6 milionów, zwiększając łączną liczbę zagranicznych kont do 49,2 miliona. Do tych statystyk nie są wliczane Indie i Azja Południowo-Wschodnia, która zyskała 8,3 miliona nowych subskrybentów, z łączną liczbą 58,4 mln abonentów w tym regionie.

Platformy Disneya przebiły wyniki Netflixa

Serwis Hulu pozyskał 600 tysięcy nowych abonentów. Platformę w Ameryce subskrybuje łącznie 46,2 mln osób. Zyskała również usługa ESPN+, która pozyskała 500 tysięcy nowych klientów, zwiększając liczbę subskrybentów do 22,8 mln. Łącznie wszystkie platformy Disneya osiągnęły łączną liczbę subskrypcji na poziomie 221 milionów. To lepszy wynik od Netflixa, który w drugim kwartale roku stracił 1 milion subskrybentów, tym samym mogąc pochwalić się 220,67 milionami abonentów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!