Dlaczego w Cyberpunku 2077 nie ma policyjnych pościgów? Wyjaśnienie oburzyło graczy

Radosław Krajewski
2021/12/20 18:00

Wypowiedź pracownika CD Projekt RED oburzyła niektóych graczy.

Paweł Sasko, czyli jeden z projektantów questów w CD Projekt RED, wyjaśnił kolejną kwestię, która trapiła fanów Cyberpunka 2077 od roku. Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że z prologu gry nie wycięto żadnej zawartości i scena montażowa od początku była zaplanowana w takiej formie. Tym razem twórca gra odpowiedział na pytanie jednego z widzów o brak policyjnych pościgów w Cyberpunku 2077. Podczas transmisji na żywo przeprowadzonej na Twitchu, Paweł Sasko odpowiedział, że większość gier z otwartymi światami nie posiada takiej mechaniku. Podał przykład Elden Ring oraz Sonic Frontiers, obalając teorię widza, że każda produkcja oferująca otwarty świat posiada pościgi.Dlaczego w Cyberpunku 2077 nie ma policyjnych pościgów? Wyjaśnienie oburzyło graczyWypowiedź nie spodobała się części użytkowników Reddita, którzy oburzyli się na słowa Sasko. Zarzucają pracownikowi CD Projekt RED łapanie za słówka, bo nikomu nie chodziło o takie produkcje, a o gry osadzone w światach zbliżonych do naszej rzeczywistości, jak serii Grand Theft Auto, Mafia oraz Watch Dogs. Sasko w dalszej części swojej wypowiedzi wyznał, że powodów należy doszukiwać się wyłącznie przez ograniczenia technologiczne. Cyberpunk 2077 to ogromna gra i zaimplementowanie kolejnej mechaniki zmusiłoby dewelopera do ich obejścia, co w tamtym okresie nie było możliwe.

Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował w grudniu ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Produkcję można uruchomić na PlayStation 5 i Xbox Series X/S w ramach wstecznej kompatybilności.

GramTV przedstawia:

Komentarze
10
Sanders-sama
Gramowicz
21/12/2021 12:15
Wlodi89LCT napisał:

Zamiast klepnąć się w pierś i przyznać że się nie wyrobili to opowiadają bajki, które co najwyżej śmieszą. 

Bo to już wielkie korpo jest, to i muszą się zachowywać jak na korpo przystało :)

Wlodi89LCT
Gramowicz
21/12/2021 09:56

Pani: Jasiu, dlaczego uderzyłeś Małgosie? 

Jaś: Ale Bartek uderzył Anie! Krzyś powiedział brzydkie słowo na "k", a pan woźny palił papierosa pod szkołą... Ot takie tam tłumaczenie CDPR... Sama gra mi się podobała, ale jest ona ewidentnie nie skończona i braki w zawartości mocno kłują w oczy. Element "policji" został rozwiązany tak jakby kompletnie się z tym nie wyrobili i to co dostaliśmy jest efektem zamykania projektu "na wczoraj". Żeby tylko coś było. A teraz opowiadają jakieś dyrdymały. Podobnie jak z metrem, które podobno nie znalazło się w grze przez ograniczenia technologiczne, a jak pokazali moderzy, da się. Zamiast klepnąć się w pierś i przyznać że się nie wyrobili to opowiadają bajki, które co najwyżej śmieszą. 

wolff01
Gramowicz
21/12/2021 09:22
Gregario napisał:

Ale to bardzo proste. Nie dodali pościgów i "paru" innych rzeczy, bo zostawili je sobie na kolejnego Cyberpunka. Nie można przecież wszystkich pomysłów zrealizować w pierwszej grze, prawda? ;)

Po "fali pozytywnych komentarzy" odn. CP77 to chyba już nię będzie sequela... nieee pewnie wrócą do Wieśka i będą odcinać kupony (jak Ubisoft od Assasins Creed) choć przy takim tempie wydawania gier to ludzie o nich raczej zapomną. Bo już się gracze raczej nie dadzą nabrać na "Redzi robią wolno ale za to dopracowane gry więc warto czekać".

Jakby nie patrzyć, to Elden Ring też jeszcze nie wyszedł ;P

wolff01 napisał:

Sonic Frontiers jeszcze nie wyszło... skąd niby wie że tam nie będzie pościgów policyjnych XD

Tak zastanawiałem się czy o tym wspomnieć, no ale stwierdziłem że chyba setting nie sprzyja... chociaż może te "Nazgule" z CGI trailera będą cie ścigać :D




Trwa Wczytywanie