Deweloperzy ujawnili też informacje na temat rozdzielczości oraz płynności animacji na PlayStation 5 i PlayStation 4.
Deweloperzy ujawnili też informacje na temat rozdzielczości oraz płynności animacji na PlayStation 5 i PlayStation 4.
O tym, że Oddworld: Soulstorm trafi nie tylko na komputery osobiste, ale także na konsole PlayStation 4 i PlayStation 5, dowiedzieliśmy się w czerwcu ubiegłego roku. Gra w wersji na najnowszą konsolę Sony dostępna będzie również w kwietniowej ofercie PlayStation Plus. Tymczasem Lorne Lanning, współzałożyciel i prezes studia Oddworld Inhabitants, zdradził w rozmowie z serwisem Wccftech kilka nowych informacji o Oddworld: Soulstorm.
Okazuje się, że nadchodząca odsłona serii Oddworld dostarczy nam sporo zabawy. Zgodnie z wypowiedzią Lanninga na ukończenie gry będziemy potrzebować około 20 godzin. Deweloper podkreśla też, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby w Oddworld: Soulstorm spędzić „dziesiątki godzin” na ponownym przechodzeniu produkcji.
Lanning ujawnił również, że posiadacze PlayStation 5 mogą liczyć na zabawę w rozdzielczości 1400p i w 60 klatkach na sekundę. Wersja na PlayStation 4 zapewni natomiast rozdzielczość Full HD oraz płynność animacji na poziomie 30fps. Na najnowszej konsoli Sony gra wykorzysta także możliwości kontrolera DualSense. Nie zabraknie też wsparcia dla technologii 3D Tempest Audio.
Na koniec przypomnijmy, że Oddworld: Soulstorm zadebiutuje na PC, PlayStation 4 i PlayStation 5 już 6 kwietnia.