Poznaliśmy pierwsze informacje o oglądalności trzeciego sezonu Wiedźmina po premierze ostatnich trzech odcinków.
Druga część trzeciego sezonu Wiedźmina zadebiutowała na Netflixie w miniony czwartek. Pierwsze pięć odcinków nowej serii nie zdołały jednak przyciągnąć zbyt wielu widzów i serial w cztery pierwsze dni wygenerował tylko 73 mln godzin, co dało 15,2 mln odtworzeń. Okazało się, że był to najlepszy wynik dla trzeciego sezonu i w pierwszym pełnym tygodniu przygody Geralta straciły na oglądalności do poziomu 13,8 mln wyświetleń. Jeżeli Netflix mógł liczyć na zmianę oglądalności, to tylko od widzów, którzy czekali na cały sezon, aby rozpocząć jego oglądanie. Teraz już wiemy, że takich osób było jednak niewielu i cały trzeci sezon Wiedźmina w ubiegłym tygodniu oglądano przez 59 mln godzin, co przełożyło się na 7,8 mln wyświetleń.
Wyniki oglądalności 3 sezonu Wiedźmina
Wynik ten pozwolił Wiedźminowi wrócić na fotel lidera tygodniowego rankingu najpopularniejszych seriali Netflixa. Produkcja nie miała jednak żadnej konkurencji, gdyż w ubiegłym tygodniu druga część trzeciego sezonu Wiedźmina była jedyną dużą serialową premierą.
GramTV przedstawia:
Od premiery pierwszej części trzeciego sezonu Wiedźmina serial wygenerował łącznie tylko 250,7 mln godzin. To ponad dwukrotnie mniej od serialu Królowa Charlotta: Opowieść ze świata Bridgertonów, którą w ciągu pierwszych 91 dni od premiery oglądano łącznie 524,4 mln godzin. Serial obecnie zajmuje dziesiąte miejsce na liście najpopularniejszych anglojęzycznych seriali Netflixa w historii. Nie wydaje się, aby trzeci sezon Wiedźmina mógł nadrobić tę stratę w kolejnych tygodniach.
Dobrze pokazuje to również spadek oglądalności Wiedźmina z sezonu na sezon. Pierwsza seria wciąż znajduje się na wspomnianej liście, zajmując dziewiąte miejsce z wynikiem 663,6 mln godzin. Swego czasu na liście obecny był również drugi sezon, który z wynikiem 462,5 mln godzin w ciągu pierwszych 28 dni. Sezon od dawna nie jest już obecny na liście wszech czasów, który został wyparty przez nowsze produkcje Netflixa.