Drugi sezon Wiedźmina od momentu premiery nie schodzi z tygodniowych list najpopularniejszych seriali Netflixa. Pomimo dobrego, ale trochę rozczarowującego premierowego weekendu, serial zgodnie z przewidywaniami odrobił straty w świątecznym okresie. Okazuje się jednak, że popularność ekranizacji powieści Andrzeja Sapkowskiego nie maleje i produkcja wciąż utrzymuje wysoką oglądalność. Wpływ na to mają nie tylko liczne kontrowersje związane z serialem, ale również silna polaryzacja opinii wśród widzów. Dodatkowo platforma w ostatnich tygodniach nie wypuściła żadnej dużej serialowej premiery oprócz drugiego sezonu Emily w Paryżu oraz czwartej serii Cobra Kai. Na niskiej konkurencji skorzystał Wiedźmin, który w czwartym tygodniu oglądano przez 57,3 miliona godzin.Dodając ten wynik do poprzednio uzyskanych, drugi sezon Wiedźmina może pochwalić się łączną oglądalnością wynoszącą 462,5 miliona godzin. Daje to ósme miejsce na liście najlepiej oglądanych seriali Netflixa w historii. Nie ma wątpliwości, że produkcja wkrótce zajmie wyższą lokatę, pokonując trzeci sezon Ty (467,8 mln godzin), miniserial Sprzątaczkę (469 mln godzin), oraz pierwszy sezon Trzynastu powodów (475,5 mln godzin), a może również i drugi z wynikiem 496,1 miliona godzin.
Do przebicia wyniku pierwszego sezonu Wiedźmina jeszcze daleka droga. Serial wciąż notuje bardzo dobrą oglądalność, którą napędza drugi sezon. W ubiegłym tygodniu produkcja znalazła się na szóstym miejscu najchętniej oglądanych seriali z wynikiem 28,5 miliona godzin. Pierwszy sezon Wiedźmina może pochwalić się łącznym wynikiem na poziomie 541 miliona godzin, zajmując trzecie miejsce na liście najpopularniejszych amerykańskich seriali Netflixa w historii.Świetną oglądalność notuje również superprodukcja Nie patrz w górę. Najnowszy film Adama McKaya w trzecim tygodniu oglądano przez 58,2 miliona godzin. Pozwoliło to produkcji pokonać dotychczasowy numer dwa Netflixa, czyli Nie otwieraj oczu. Film zanotował łączną oglądalność na poziomie 321,5 mln godzin. Jeżeli w obecnym tygodniu Nie patrz w górę przyciągnie do siebie kolejnych widzów, już wkrótce zajmie fotel lidera, pokonując Czerwoną notę z wynikiem 364 miliona godzin.