Czy dubbing w Metal Gear Solid 3 Remake ulegnie zmianom?
Konami już przy okazji zapowiedzi zapewniało, że w Metal Gear Solid 3 Remake głosy postaci pozostaną wierne oryginałowi. Informacje przekazane przez japońskiego wydawcę nie były jednak dość precyzyjne. Gracze zaczęli się bowiem zastanawiać, czy firma zamierza zaangażować znanych aktorów do ponownego nagrania kwestii dialogowych z oryginału, czy jeszcze raz wykorzystać nagrania stworzone na potrzeby pierwowzoru.
Wszelkie wątpliwości rozwiał jednak jakiś czas temu Tommy Williams z Konami America, który udzielił wywiadu redakcji The Verge. W trakcie rozmowy przedstawiciel japońskiej firmy poinformował bowiem, że Konami nie planuje ponownie nagrywać kwestii dialogowych na potrzeby Metal Gear Solid 3 Remake. Oznacza to, że dubbing w odświeżonej wersji trzeciej odsłony serii Metal Gear Solid nie ulegnie zmianom, a gracze usłyszą dokładnie te same głosy, co w oryginale.
GramTV przedstawia:
METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER wprowadza niezrównaną nowoczesną grafikę i udźwiękowienie, a także immersyjną rozgrywkę prowadzoną w ukryciu, wzbogacając fascynującą opowieść i umożliwiając graczom powrót do świata METAL GEAR – zapowiada opis gry dostępny na platformie Steam.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale remastery to chyba zazwyczaj ta sama gra, bez zmienionych mechanik i tylko lekko podbita grafika np. poprzez upscale tekstur - patrz np właśnie kolekcje MGS HD. Tutaj będziemy mieli do czynienia chyba z przeniesieniem gry na nowy silnik, pewnie trochę nowych mechanik np freelook tpp a’la MGS 4 albo 5; pozostaje (miejmy nadzieje) ten sam scenariusz i właśnie dubbing i być może muzyka?
o, to wtedy tak. Jakby jeszcze dostosowali AI do dzisiejszych standardów, bo pamiętam że miałem obcykane na pamięć jak piechury reagują na alarm. Trochę więcej losowości w ich reakcji by się przydało.
f1fson
Gramowicz
15/06/2023 13:52
sc napisał:
Jeśli dubbing nie ulegnie zmianie, to to nie powinno się nazywać ‚remaster’?
Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale remastery to chyba zazwyczaj ta sama gra, bez zmienionych mechanik i tylko lekko podbita grafika np. poprzez upscale tekstur - patrz np właśnie kolekcje MGS HD. Tutaj będziemy mieli do czynienia chyba z przeniesieniem gry na nowy silnik, pewnie trochę nowych mechanik np freelook tpp a’la MGS 4 albo 5; pozostaje (miejmy nadzieje) ten sam scenariusz i właśnie dubbing i być może muzyka?
sc
Gramowicz
15/06/2023 12:50
Jeśli dubbing nie ulegnie zmianie, to to nie powinno się nazywać ‚remaster’?