W nadchodzącym MMO gracze otrzymają pełną wersję produkcji w dniu debiutu, a także mogą liczyć na regularne i bezpłatne aktualizacje zawartości.
Wczoraj poznaliśmy wymagania sprzętowe Dune: Awakening. Premiera MMO od Funcom zaczyna majaczyć na horyzoncie, a twórcy dzielą się kolejnymi informacjami związanymi z tytułem. Jak przekazano, gra zadebiutuje od razu w pełnej wersji w maju 2025 roku, pomijając etap wczesnego dostępu.
Dune: Awakening
Dune: Awakening z pełną wersją na premierę
Kolejną pozytywną wiadomością jest brak planów wprowadzenia miesięcznej subskrypcji. Joel Bylos, dyrektor kreatywny Dune: Awakening, podkreślił, że gra nie tylko nie będzie wymagała abonamentu, ale również otrzyma regularne, darmowe aktualizacje. Funcom zamierza również udostępniać płatne dodatki DLC, które będzie można nabyć oddzielnie lub w ramach przepustki sezonowej.
Fremeni zniknęli. Paul Atryda nigdy się nie narodził. Lady Jessika posłuchała Bene Gesserit i urodziła córkę, a książę Leto przeżył atak na Arrakin i tkwi teraz w brutalnym konflikcie z Harkonnenami, którego stawką jest planeta Arrakis i znajdująca się tu drogocenna przyprawa.
W tym wyjątkowym, ale jednocześnie znajomym ujęciu kultowego uniwersum Diuny rozpoczniesz przygodę jako więzień wysłany na Arrakis. Twoim zadaniem jest odkrycie tajemnicy zniknięcia Fremenów. Podążając krokami tego tajemniczego pustynnego plemienia, poznasz prawdziwą potęgę pustyni i z bezimiennego ocalałego urośniesz do pozycji przedstawiciela rodu Atrydów lub Harkonnenów. – czytamy w opisie gry.
GramTV przedstawia:
Na zakończenie przypomnijmy, że Dune: Awakening powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Premierę gry zaplanowano na 20 maja 2025 roku.
Kreator postaci całkiem fajny. Postać już stworzyłem i czeka.
Ale boję się trochę. Generalnie gra wygląda zachęcająco ale biorąc pod uwagę że ma być buy-2-play to pewnie będą mieli fatalne mikropłatności. Co pewnie zrujnuję gierkę. Serio wolałbym grę z abonamentem lub kupowaniem godzin bez mikropłatności.
Bo realia są takie że ZAWSZE kończy się tak że będą albo sprzedawać moc albo będą sprzedawać ułatwienia co oznacza że będą celowo niszczyć mechaniki byś zapłacił za ich naprawę. Co sprawi że gracze albo będą portfelami albo pożywką dla portfeli co zabije cały projekt. Jak się dzieje ostatnimi laty z każdym nowym MMO.