Dwa przejścia Atomfall nigdy nie będą podobne. Główny projektant wypowiedział się o wyjątkowej grze

Mikołaj Berlik
2025/03/05 14:15
0
0

Nowa produkcja twórców Sniper Elite na kolejnym gameplayu.

W ostatnim czasie twórcy Atomfall podzielili się dwoma materiałami prezentującymi rozgrywkę z nowego projektu. Jakiś czas temu jeden z deweloperów wypowiedział się szczegółowo o mechanikach gry - właśnie otrzymaliśmy kolejny wywiad na podobny temat. Jest to oczywiście efekt nadchodzącej premiery, która odbędzie się 27 marca.

Atomfall
Atomfall

Atomfall - nagranie z rozgrywki oraz następna wypowiedź twórców

Studio Rebellion już niedługo wyda Atomfall, co będzie ich następnych projektem zaraz po niedawnym Sniper Elite Resistance - FPS spotkał się z pozytywnym przyjęciem. Na nowym 15-minutowym gameplayu możemy usłyszeć także głównego projektanta gry, Bena Fishera, opowiadającego o wpływie mechanik oraz struktury świata na obraz całego projektu.

Jak już wiemy, w Atomfall nie zobaczymy tradycyjnego systemu questów, a poznawać świat oraz śledzić główny wątek będziemy za pomocą szukania różnego rodzaju wskazówek oraz odkrywaniu kolejnych elementów istotnych dla dalszej rozgrywki. Dzięki tak swobodnemu podejściu do eksploracji oraz postępu deweloper mógł zapewnić, że dwa przejścia gry praktycznie nigdy nie będą takie same.

GramTV przedstawia:

Atomfall zmierza na PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, a także PlayStation 5. W dniu premiery tytuł pojawi się również w ramach usługi Game Pass, a osoby posiadające edycję Deluxe rozpoczną rozgrywkę 3 dni wcześniej, czyli 24 marca.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!