Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami polskiego studio Techland zorganizowało kolejną prezentację z gry Dying Light 2: Stay Human. Czego się dowiedzieliśmy?
Wczoraj na oficjalnym kanale marki Dying Light w serwisie YouTube odbyła się czwarta prezentacja z serii Dying 2 Know na temat nadchodzącej gry Dying Light 2: Stay Human. Tym razem deweloperzy z polskiego studia Techland postanowili szczegółowo omówićotwarty świat, ujawnić nieco szczegółów na temat procesu powstawania ścieżki dźwiękowej oraz ujawnili, że w istotną dla fabuły postać o imieniu Lowan wcieli się aktorka Rosario Dawson. Poniżej możecie znaleźć pełny zapis transmisji.
Jeśli chodzi o otwarty świat – ma on reagować na wszelkie poczynania i decyzje gracza, a konkretniej na wszystko, co robi główny bohater, czyli Aiden Caldwell. Jak twierdzą sami twórcy, niektóre podejmowane przez nas wybory tchną w Miasto życie oraz dadzą nadzieję mieszkańcom na przetrwanie apokalipsy zombie. Po pewnym czasie staniemy też przed poważnym dylematem i będziemy musieli dołączyć do jednej z dwóch frakcji nieustannie walczących o kontrolę nad Villedorem. W trakcie naszych przygód zobaczymy dwa różne oblicza miasta. Z jednej strony jest bowiem brutalna oraz pełną śmierci, a z drugiej piękna i tętniąca budowanym na nowo społeczeństwem. Jedno jest pewne: nie będziemy się nudzić.
GramTV przedstawia:
Dalej mamy ścieżkę dźwiękową, za którą odpowiada Olivier Deriviere. Dowiedzieliśmy się, że muzykę do Dying Light 2: Stay Human tworzono w Abbey Road Studios w Londynie, czyli jednym z najpopularniejszych na świecie studiów nagraniowych. W przeszłości korzystały z niego takie zespoły, jak Pink Floyd czy The Beatles. Deweloperzy zaprezentowali także pierwszy utwór ze ścieżki pod tytułem Run, Jump, Fight, którego możecie sami posłuchać. Na koniec zamieszczamy też nagranie z Rosario Dawson.
Przypomnijmy jeszcze, że Dying Light 2: Stay Human ma zadebiutować 4 lutego przyszłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S, a także na Nintendo Switch. Premiera została opóźniona w połowie ubiegłego miesiąca; deweloperzy przyznali, iż zakończyli pracę nad tytułem, ale teraz zajmują się testami, które trwają dłużej niż pierwotnie zakładano.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!