Patch „Good Night, Good Luck” znacząco utrudni graczom przetrwanie w nocy.
Już pod koniec maja Techland zapowiadał, że Dying Light 2 otrzyma aktualizację, za której sprawą „gracze narobią w portki”. Polskie studio dotrzymało słowa, ponieważ wspomniana produkcja jeszcze dziś doczeka się patcha zatytułowanego „Good Night, Good Luck”, która zamieni noce w prawdziwy horror. W sieci pojawił się zwiastun, który pozwala zainteresowanym sprawdzić, w jaki sposób twórcy utrudnią nocne życie w Villedor.
Dying Light 2 z aktualizacją „Good Night, Good Luck”. Gra Techlandu staje się mroczniejsza
Za sprawą aktualizacji „Good Night, Good Luck” noce w Dying Light 2 będą dużo mroczniejsze. Deweloperzy zdecydowali się bowiem na ograniczenie widoczności, co znacząco utrudni poruszanie się po mieście i wypatrywanie czyhających w nim zagrożeń. Patch sprawi również, że na drodze graczy znacznie częściej będą stawać Przemieńce. Informacja ta z pewnością ucieszy graczy, którzy uważali, że rozgrywka po zmroku jest zbyt łatwa.
Aktualizacja „Good Night, Good Luck” wprowadzi również do Dying Light 2 nowe animacje oraz styl parkouru. Deweloperzy zapowiadają, że gracze będą mogli uruchomić tryb, w którym będą mieć większą kontrolę nad bohaterem. Wspomniany patch zostanie udostępniony już dziś – 29 czerwca – ale to nie koniec atrakcji.
GramTV przedstawia:
Techland szykuje bowiem więcej niespodzianek dla miłośników grozy za sprawą Summer of Horrors. Polskie studio przez całe lato zamierza dostarczać graczom Dying Light 2 różnego rodzaju aktualizacje i wydarzenia skierowane do fanów horrorów. W planach są m.in. crossovery z innymi markami. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak czekać na kolejne szczegóły.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Jak dla mnie gra miała potencjał, ale szybko mi się znudziła ze względu na brak jakich kolwiek ciekawych aktywności pobocznych. Serio te misję poboczne to jakiś dramat, 0 imersji. Fabula główna tez nie wciąga. Ogólnie ciakawy open world, chociaz malo urozmaicone miasto, ale brakuje mu jakiegoś klimatu fabularnego. Jest nijak po prostu..
koNraDM4
Gramowicz
29/06/2023 17:35
Kafar napisał:
W tej grze problemem nie było że jest łatwa.. tylko NUDNA i taki patch nie pomaga ;)
O to to. Nie wszystko co było dobre w jedynce, powróciło w dwójce - dajmy na to ragdoll przeciwników - w jedynce łatwo było ich wyprowadzić z równowagi przez co często kończyło się to zrzuceniem z dachu - a tu mają zakodowaną gotową animację (nawet jeśli w jakimś stopniu jest dostosowująca się do sytuacji) więc rzucenie nimi na krawędź dachu najczęściej kończy się zatrzymaniem na niewidzialnej ścianie i trzeba poprawiać kopniakiem, a wtedy lecą utknięte na sztywno w animacji. Dla mnie to był element dający sporo frajdy. Tak samo xray przeciwników jak okładamy ich obuchem - pojawił się dopiero za sprawą średniego dodatku. Ale nie ma co wyrokować jeszcze, być może trudniejsza noc uatrakcyjni rozgrywkę
Kafar
Gramowicz
29/06/2023 09:53
W tej grze problemem nie było że jest łatwa.. tylko NUDNA i taki patch nie pomaga ;)