Wystartowała kampania marketingowa EA Sports FC, czyli najnowszego konkurenta serii FIFA.
Jak podaje serwis Eurogamer, EA Sports oficjalnie wystartowało z kampanią marketingową EA Sports FC, czyli najnowszego konkurenta serii FIFA. Z tej okazji zaprezentowano logo nowej marki i ujawniono, że pojawi się ono w co najmniej 100 meczach znaczących lig świata.
EA Sports FC nadchodzi. Kampania promocyjna
W komunikacie prasowym możemy dowiedzieć się więcej o genezie symbolu w logo:
Od technik podań do stałych zagrań, kształt trójkąta jest częścią DNA piłkarskich doświadczeń EA SPORTS od dziesięcioleci. Od izometrycznych ujęć w naszych pierwszych 8-bitowych projektach, przez wielokąty tworzące każdy piksel w najbardziej nowoczesnych grach, aż po charakterystyczny symbol wskaźnika gracza, który jest widoczny nad każdym zawodnikiem podczas meczu.
Nicholas Vlodyk, wiceprezes i dyrektor generalny EA Sports, zapowiedział, że EA Sports FC ma być symbolem innowacyjności oraz zmian. Niestety, więcej na temat samej marki dowiemy się dopiero w lipcu – wówczas mamy otrzymać oficjalną prezentację EA Sports FC.
Tutaj zaczyna się historia EA Sports FC. Bazujemy na 30-letnim doświadczeniu bycia liderem gatunku oraz na historii tworzenia doświadczeń, które łączą globalną społeczność piłkarską. Teraz budujemy przyszłość opartą o zasadę fan-first (fani przede wszystkim). EA Sports FC będzie symbolem tego sportu; symbolem innowacji i zmian, a my jesteśmy pełni energii, by w lipcu pokazać naszym fanom znacznie więcej.
GramTV przedstawia:
Dzisiaj natomiast nowe logo możemy zobaczyć na oficjalnych profilach największych branżowych gigantów, którzy nie mogą się doczekać przyszłości futbolu.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!