Fallout: Vault 13 – projekt modyfikacji do Fallouta 4 zawieszony
Chociaż nie pada słowa o anulowaniu lub skasowaniu Fallout 1 Remake, to twórcy przyznali, że prace zostają „zawieszone”. Co więcej, autorzy zamierzają opublikować wszystkie pliki projektu, aby inna grupa fanów mogła dokończyć ich dzieło. Nie będzie to jednak proste zadanie, gdyż modyfikacja Fallout: Vault 13 miała odtworzyć całą pierwszą część serii na silniku Fallouta 4.
Po wielu przemyśleniach i rozważaniach postanowiliśmy oficjalnie zawiesić prace nad Fallout: Vault 13. Nie była to łatwa decyzja, ale wierzymy, że jest to właściwy krok na tym etapie naszej przygody. Wiem, że może to być nieoczekiwana wiadomość i szczerze przepraszamy fanów za wszelkie rozczarowania, które może to spowodować.
GramTV przedstawia:
Powody przerwania prac nad modyfikacją nie są znane. Nie wiadomo, czy autorzy zdecydowali się porzucić projekt ze względu na zbyt dużych rozmiarów produkcję, której skończenie zajęłoby im jeszcze kilka lat, czy też Bethesda skontaktowała się z twórcami, aby zaprzestali dalszych prac. Na tym polu możemy jedynie gdybać.
Co ciekawe, wersja demo Fallout 1 Remake wciąż jest dostępna do pobrania na stronie NexusMods. Modyfikacja zajmuje 5,2 GB, a do zabawy potrzebna jest podstawowa wersja Fallouta 4 oraz wszystkie oficjalne dodatki. Aby zainstalować moda musicie posiadać grę w wersji 1.10.163, czyli sprzed next-genowej aktualizacja, z którą większość modyfikacji wciąż nie jest kompatybilnych. Konieczne jest także zainstalowanie Fallout 4 Script Extender (F4SE) , a wszystkie szczegóły znajdziecie na stronie moda w zakładce „Wymagania”.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!