Na debiut niezwykle ambitnego projektu trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.
Fanowska modyfikacja Fallout: London, która śmiało mogłaby być DLC do Fallouta 4, została oficjalnie opóźniona na kilka dni przed swoją premierą. Projekt miał zadebiutować 23 kwietnia, ale w najnowszym komunikacie szef projektu Dean Carter ogłosił, że zostali zmuszeni do przesunięcia premiery moda. Wszystko przez zapowiedzianą niedawno next-genowej aktualizacji do Fallouta 4.
Fallout: London opóźnione z winy Bethesdy
Przed kilkoma dniami Bethesda zapowiedziała, że 25 kwietnia planuje wprowadzić natywną wersję czwartej części Fallouta na PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Aktualizacja zapewni nie tylko lepszą oprawę graficzną, ale również szereg nowości i poprawek. Patch dostępny będzie także w wersji na komputery osobiste i właśnie z tego względu Fallout: London będzie musiało dłużej poczekać na swoją premierę.
Carter w poniższym filmie tłumaczy, że decyzja o opóźnieniu debiutu modyfikacji ma związek z obawą, że po nadchodzącej aktualizacji do Fallout 4 ich projekt mógłby przestać działać. To samo tyczy się wielu innych modów, które nie będą kompatybilne z nową wersją gry.
Jak możesz sobie wyobrazić, będzie to miało na nas wpływ i spowoduje komplikacje w związku z naszą premierą.
Z technicznego punktu widzenia możliwość grania w Fallout: London z nowymi ulepszeniami silnika i wydajności jest fantastyczna. To będzie oznaczać, że możemy wycisnąć z gry jeszcze więcej, niż dotychczas, więc wprowadzimy te wspaniałe ulepszenia w modzie.
Dostosowywaliśmy i testowaliśmy wszystko tak, aby było jak najbardziej stabilne przed premierą. Gdy nowa aktualizacja pojawi się zaledwie 48 godzin później, ostatnie cztery lata naszej pracy mogą po prostu się załamać.
Chcemy, aby ta aktualizacja była jak najbardziej zbliżona do prawdziwej wersji gry i zapewniała wszystkim najlepsze wrażenia, jakie można uzyskać, ale wygląda na to, że ta aktualizacja będzie oznaczać, że zajmie to trochę więcej czasu.
GramTV przedstawia:
Szef projektu zdaje sobie sprawę, że niektórzy gracze mogliby zablokować możliwość aktualizacji lub cofnąć grę do starszej wersji, ale nie jest to rozwiązanie dla wszystkich. Dlatego wolą skupić się na dostosowaniu Fallout: London do next-genowej aktualizacji gry, aby wszyscy gracze mogli doświadczyć produkcji w tym samym momencie.
Twórcy musieli rozwiązać jeszcze jeden problem związany ze swoim projektem. Fallout: London ma zajmować 30-40 GB, więc modyfikacja nie mogłaby trafić na serwery Nexus Mods, czy Creaton Club. Dlatego deweloperzy rozpoczęli współpracę z GOG, w którym Fallout: London będzie dostępne do pobrania. Projekt zostanie udostępniony na stronie sklepu nie tylko posiadaczom Fallouta 4 na GOG-u, ale również na Steamie, jak i na Epic Games Store.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!