Bardzo ambitna modyfikacja, która znacząco przeobraża słynną grę.
O Elden Ring Reforged mogliście słyszeć wcześniej, gdyż prace na projektem trwają już od jakiegoś czasu. Modyfikacja doczekała się jednak sporej aktualizacja, a twórcy chwalą się postępami. Zachęcamy do zapoznania się z najnowszym wideo, które pokaże Wam pełną skalę zmian. Materiał znajdziecie poniżej.
Elden Ring Reforged – ambitny projekt fanów Elden Ring
Grupa fanów Elden Ring postanowiła zrealizować swoją wizję gry od FromSoftware. Oczywiście, wiąże się to z masą „poprawek”, których lista robi wrażenie. Elden Ring Reforged jest projektem, dzięki któremu z najlepszej zeszłorocznej gry ma się udać wykrzesać jeszcze więcej.
Wśród najistotniejszych zmian znalazły się:
Poprawa balansu i jakości walk
Sprawniejszy i bardziej wynagradzający system eksploracji
Nowa, ale wierna oryginałowi zwartość
Dodanie bogatego bestiariusza
Nowe poziomy trudności i tryby rozgrywki
Liczne poprawki urozmaicające zabawę
Zupełnie nowi bossowie
GramTV przedstawia:
Lista zmian jest naprawdę duża i trochę ciężko uwierzyć, że fani będą w stanie osiągnąć wszystkie z postawionych sobie celów. Trzymamy jednak kciuki. Elden Ring Reforged może być ciekawą propozycją dla osób, które podstawową wersję gry znają już na wskroś. Ku przestrodze przypomnijmy, że instalacja modyfikacji wiąże się z koniecznością grania w trybie offline, inaczej możecie zostać zbanowani.
Więcej informacji na temat Elden Ring Reforged znajdziecie na nexusmods.com.Uważacie, że Elden Ring potrzebuje zmian zasugerowanych przez fanów? A może ktoś już miał okazję testować moda? Dajcie nam znać w komentarzach.
A ja się domyślam, że to były setki godzin bo musiałem ogarniać nieoficjalne patche i bawić się configiem by Czyste Niebo w ogóle ukończyć. Udało się to w zeszłym roku :D
Ja podziwiam twórców modów do Warbanda z kategorii pełna konwersja. Tak jak mówisz - zupełnie nowa gra oparta jedynie na mechanikach (i to nie w całości) gry na jakiej bazuje.
Yarod napisał:
True. Co nie zmienia faktu, że w zasadzie dostajesz za damkę kompletną grę (pomijam submody), z bogactwem mechanik, multum map i tonami klimatu, więć faktycznie na start wiedzieli więcej ale nadal były to setki godzin pracy (setki bo silnik xray to ja znam...) w sumie pro publico bono
heh. No tak. Dlatego te pełne konwersje są na xray64, który to jest nieoficjalną wersją oryginalnego. Dużo w nim zmian, co nie znaczy, że zmienił się fakt, że jednym małym błędem w zarządzaniu pamięcią, w teoretycznie kompilującym się i działającym skrypcie, nie wywalasz całej gry na pysk - i to teoretycznie w momencie w którym na tenże pysk wykładać się nie powinna. Ogólnie developerka i debugowanie, czegokolwiek na tym silniku wymaga gigantycznego samozaparcia
JakiśNick
Gramowicz
25/01/2023 21:08
Szkoda tylko, że mod został zdjęty z nexus mods...
koNraDM4
Gramowicz
25/01/2023 19:30
Yarod napisał:
True. Co nie zmienia faktu, że w zasadzie dostajesz za damkę kompletną grę (pomijam submody), z bogactwem mechanik, multum map i tonami klimatu, więć faktycznie na start wiedzieli więcej ale nadal były to setki godzin pracy (setki bo silnik xray to ja znam...) w sumie pro publico bono
A ja się domyślam, że to były setki godzin bo musiałem ogarniać nieoficjalne patche i bawić się configiem by Czyste Niebo w ogóle ukończyć. Udało się to w zeszłym roku :D
Ja podziwiam twórców modów do Warbanda z kategorii pełna konwersja. Tak jak mówisz - zupełnie nowa gra oparta jedynie na mechanikach (i to nie w całości) gry na jakiej bazuje.