Fani Star Citizen przekazali na projekt łącznie 750 milionów dolarów. Tytuł wciąż nie posiada daty premiery pełnej wersji

Adam "Harpen" Berlik
2024/12/02 10:20
3
0

Symulator kosmiczny od ponad 10 lat znajduje się we wczesnym dostępie.

Wczesny dostęp do Star Citizen rozpoczął się w 2014 roku, lecz wciąż nie poznaliśmy konkretnych informacji dotyczących potencjalnej daty premiery wersji 1.0. Mimo tego wiele osób wciąż wierzy w projekt i wspiera go finansowo, co możemy zobaczyć na ostatnich danych w tej sprawie.

Star Citizen
Star Citizen

Star Citizen - nowe informacje o grze

Dowiedzieliśmy się, że Star Citizen przez cały okres rozwoju zdołał zebrał ponad 750 milionów dolarów od społeczności, co jest dość imponującą liczbą w porównaniu do innych projektów. Nie otrzymaliśmy w ostatnim czasie zbyt wielu nowych informacji na temat rozwoju gry, lecz od czerwca wspomniana liczba wzrosła o 50 milionów dolarów. Jak widzimy, brak wyraźnej chęci rozwoju tytułu w stronę wydania pełnej wersji nie zniechęcił fanów do wspierania go.

GramTV przedstawia:

Jakiś czas temu w Star Citizen pojawiła się większa aktualizacja wprowadzająca zmiany mające przygotować grunt pod przyszłe nowości. Zostały wprowadzone nowe gatunki zwierząt oraz rozległe lokalizacje przemysłowe w Stanton, czyli centrach dystrybucyjnych korporacji. Zmiany pojawiły się również w zakresie personalizacji postaci, podróżowaniem pieszo oraz interfejsie użytkownika.

Jak już wspomnieliśmy, Star Citizen to symulator kosmiczny autorstwa studia Cloud Imperium Games, który rozpoczął okres wczesnego dostępu w 2014 roku. Tytuł nie posiada wyznaczonej daty premiery, lecz jego spin-off o tytule Squadron 42 powinien ukazać się na rynku w 2026 roku.

Komentarze
3
Rage
Gość
03/12/2024 22:37

Jak mówiłem od kilku lat.:

"Scam Citizen."

Ta gra nigdy nie wyjdzie. Natomiast Squadron 42 wygląda śmiesznie.

wolff01
Gramowicz
02/12/2024 13:20
Silverburg napisał:

Ten projekt to jest produkt-usługa. Kasa płynie szerokim strumieniem, to po co mają wydać pełną wersję gry?

Z drugiej strony jak się patrzy teraz ile studia wydają na gry AAA (które też są niewypałami)... to te koszta w sumie nie są aż tak niepojęte. Na pewno są ponad normatywne, ale przy takim "umownym" modelu produkcji to chyba nie powinno dziwić.

Silverburg
Gramowicz
02/12/2024 10:27

Ten projekt to jest produkt-usługa. Kasa płynie szerokim strumieniem, to po co mają wydać pełną wersję gry?




Trwa Wczytywanie