Deweloperzy zapewniają, że mapa będzie różnorodna i nie zabraknie na niej wielu interesujących miejsc.
Deweloperzy zapewniają, że mapa będzie różnorodna i nie zabraknie na niej wielu interesujących miejsc.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w ostatni piątek Ubisoft zaprezentował fragmenty rozgrywki z Far Cry 6. Francuska firma ujawniła również datę premiery swojej produkcji, a do sieci trafiła masa informacji na temat wspomnianej gry. Dowiedzieliśmy się m.in. że nadchodząca odsłona serii nie będzie komentarzem do sytuacji politycznej na Kubie. Natomiast David Grivel, główny projektant rozgrywki, w rozmowie z serwisem VGC postanowił opowiedzieć nieco więcej o otwartym świecie gry, który, jak sam podkreśla, będzie największym w historii cyklu.
„Istotnym było dla nas stworzenie interesujących punktów na całej mapie. Mamy więc miasta, łodzie, lotniska i wszystko pomiędzy. Chcemy, by produkcja była interesująca również w przypadku przygotowywanych przez nas posterunków, nazywanych bazami FNS, które zaoferuje klasyczną dla serii Far Cry rozgrywkę” – zapowiada Grivel.
Deweloper podkreśla, że w Far Cry 6 posterunki będą zróżnicowane. Niektóre będą znajdować się np. w tartaku, a inne w porcie. Umiejscowienie bazy będzie mocno wpływać na taktykę, którą gracz będzie musiał obrać, aby skutecznie odbić dane miejsce. Grivel zdradził również, że niektóre posterunki będą znajdować się środku budynku, co także zmusi nieco użytkowników do zmiany swojego stylu gry.
Na koniec przypomnijmy, że Far Cry 6 zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Premierę gry zaplanowano na 7 października bieżącego roku. Zainteresowani mogą już składać zamówienia przedpremierowe.