Wieloosobowe FBC: Firebreak to „coś nowego” dla Remedy
Mike Kayatta, reżyser gry FBC: Firebreak, w wywiadzie dla Games Radar wyjaśnił, dlaczego studio zdecydowało się na stworzenie gry wieloosobowej. „Wiele z tego to dla nas niezbadane terytorium” - przyznał Kayatta. „Wiemy, że musimy się wiele nauczyć, aby wykorzystać potencjał, który widzimy, ale za naszym wejściem w tę przestrzeń kryje się mnóstwo pasji i determinacji”.
GramTV przedstawia:
Kayatta podkreślił, że gry wieloosobowe oferują unikalne możliwości tworzenia historii, które rodzą się spontanicznie z interakcji między graczami. „Istnieje rodzaj magii, która wynika z dzielenia świata gry z innymi ludźmi. Prawdziwi ludzie wnoszą nieprzewidywalność i wyjątkowy rodzaj narracji do światów, których po prostu nie da się odtworzyć w doświadczeniu typu 'podróż bohatera'”. Reżyser zaznaczył również, że tworzenie wciągających doświadczeń dla jednego gracza wciąż pozostaje głównym celem studia, jednak nadszedł czas, by „rozszerzyć Remedy Connected Universe na przestrzenie współdzielone i odważyć się na coś nowego”.
FBC: Firebreak to kooperacyjny FPS rozgrywający się w tajemniczej agencji atakowanej przez siły pozaziemskie. Gdy wieloletnie oblężenie jej siedziby osiąga punkt kulminacyjny, tylko Firebreak — najbardziej wszechstronna jednostka Biura — ma sprzęt i odwagę, aby stawić czoła najdziwniejszym kryzysom w budynku, przywrócić porządek i wydostać się z otchłani. – brzmi opis gry.
Przypomnijmy, że FBC: Firebreak zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Premiera ma nastąpić w 2025 roku, jednak dokładna data nie została jeszcze podana.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!