Redakcja kanału Digital Foundry zaprezentowała technologiczne możliwości gry Forza Horizon 5.
Premiera gry Forza Horizon 5 coraz bliżej. Z tej okazji redakcja kanału Digital Foundry postanowiła przygotować wstępną (aczkolwiek, jak zawsze, szczegółową) analizę techniczną produkcji w wersji na konsole nowej generacji Microsoftu, czyli Xboksy Series X oraz Series S. Materiał potwierdza to, co wiemy już od jakiegoś czasu – produkcja studia Playground Games zaoferuje gruntownie ulepszoną oprawę graficzną oraz znacznie bardziej dopracowane lokacje.
W nagraniu znajdziemy w zasadzie tylko jedną kwestię, którą można poniekąd uznać za problematyczną, czyli sposób implementacji technologii ray-tracingu. Jest ona bowiem dostępna wyłącznie w trybie Forzavista, służącym do dokładnego oglądania samochodów z bliska; wówczas gra w teorii wykorzystuje praktycznie wszystkie zasoby danego sprzętu, tyle że śledzenie promieni i tak trudno jest dostrzec. Tak czy inaczej, jedno jest pewne: to prawdziwa uczta dla oczu.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Forza Horizon 5 ma zadebiutować 9 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz Xbox Series X/S. Wcześniej poznaliśmy wstępną listę samochodów, które będą dostępne w grze. Więcej informacji na temat gry znajdziecie w encyklopedii.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!