Wygląda na to, że Turn 10 Studios zamierza wyznaczyć nowe standardy w grach wyścigowych.
Wiemy już, że zaprezentowana wczoraj na pokazie Developer_Direct gra Forza Motorsport będzie przede wszystkim wyglądać naprawdę imponująco. Wiemy też, że ma zadebiutować w bieżącym roku. Czego natomiast możemy się dokładnie spodziewać po oprawie graficznej produkcji?
Forza Motorsport zaoferuje najpiękniejszą i najbardziej fotorealistyczną grafikę w historii
Turn 10 Studios zaoferuje rozgrywkę w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę w przypadku konsol Xbox Series X, zaś na Xboksach Series S w 1080p i 60 FPS-ach. Gra otrzyma pełne wsparcie dla technologii ray-tracing, dzięki której zaoferuje najpiękniejszą i najbardziej fotorealistyczną grafikę, jaką kiedykolwiek widzieliśmy w grach.
P: Jak działa ray-tracing w Forza Motorsport?
O: Ray-tracing odbija promienie w scenie i wykonuje tysiące obliczeń, aby dać prawdziwe odbicia. Obliczenia w czasie rzeczywistym o takiej skali nie były możliwe na poprzednich generacjach.
(...)
P: Co oznacza ray-tracing dla graczy Forza Motorsport?
O: Gracze Forza Motorsport mogą oczekiwać najpiękniejszej i najbardziej fotorealistycznej oprawy wizualnej, jaką kiedykolwiek widzieli w grze, zoptymalizowanej tak, by w pełni wykorzystać moc konsol Xbox Series X/S i sprzętu PC.
GramTV przedstawia:
Równocześnie poinformowano, że to właśnie z powodu tak zaawansowanej oprawy graficznej Forza Motorsport zwyczajnie nie może zadebiutować na konsolach poprzedniej generacji. W najnowszym poście deweloperów została określona jako generacyjny skok w immersji.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!