Na pewno niektórzy z Was doskonale zdają sobie sprawę z tego, że serwery wszystkich gier z serii Dark Souls w wersjach na komputery osobiste zostały wyłączone ponad trzy miesiące temu z powodu wykrycia niebezpiecznej luki w kodzie Dark Souls III. Okazało się bowiem, że problem dotyczy również pecetowych wersji Dark Souls: Prepare to Die Edition, Dark Souls: Remastered oraz Dark Souls II.
Pewien użytkownik forum Reddit o pseudonimie Relevant-Heart-1751 skontaktował się w pierwszej połowie maja ze studiem FromSoftware, które zapewniło, że prace nad rozwiązaniem problemu trwają. Teraz natomiast redaktor serwisu PC Gamer – Andy Chulk – uzyskał oficjalne oświadczenie twórców:
Jesteśmy w trakcie przywracania serwerów sieciowych dla serii Dark Souls na PC. Planujemy włączać je stopniowo dla każdej gry, przywracając serwery dla Dark Souls III od razu po zakończeniu niezbędnych prac.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!