W wywiadzie dla Tech4Gamers, dyrektor GSC Game World, Ievgen Grygorovych, podkreślił, że Game Pass był głównym czynnikiem, który skłonił studio do przeniesienia serii, pierwotnie przeznaczonej wyłącznie na PC, na konsole. Grygorovych zaznaczył również, że obecność w Game Passie gwarantuje grze „uwagę dużej liczby graczy”.
W przypadku Stalkera zdecydowaliśmy się przenieść pierwotnie pecetową serię na konsole. Obecność w Game Pass gwarantuje uwagę dużej liczby graczy. – przekazał Ievgen Grygorovych.
GramTV przedstawia:
Deweloper dodał także, że bez tej umowy Stalker 2 prawdopodobnie pozostałby tytułem pecetowym tak jak poprzednie części serii. Według Grygorovycha usługa subskrypcyjna daje zespołom szansę na dotarcie do milionów graczy na całym świecie.
Zakazana zona w Czarnobylu zmieniła się nie do poznania po drugiej eksplozji w 2006 roku. Przez mutantów, anomalie i walczące ze sobą strony w zonie żyje się bardzo ciężko. Bez względu na niebezpieczeństwa takie artefakty przyciągały wielu stalkerów, którzy, ryzykując życiem, zapuszczali się do zony z nadzieją na bogactwa lub może i odkrycie prawdy skrywającej się w Sercu Czarnobyla. – czytamy w opisie gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!