Ghost of Tsushima: Director's Cut to czwarta co do wielkości premiera PlayStation na platformie Steam pod względem liczby jednoczesnych graczy.
Jak odnotowałoSteamDB, od premiery w czwartek 16 maja, do gry w długo wyczekiwany port znanej gry na PC zasiadło dużo więcej graczy niż miało to miejsce w przypadku kilku innych znaczących gier Sony.
Ghost of Tsushima: Director's Cut wielkim sukcesem PlayStation na Steam
Tylko Helldivers 2, God of War i Marvel's Spider-Man Remastered mogą pochwalić się wyższymi statystykami jednocześnie – odpowiednio 458 709, 73 529 i 66 436 graczy – podczas gdy w Ghost of Tsushima Director's Cut zagrało ponad 61 tys. osób.
GramTV przedstawia:
Oznacza to tyle, że wersja reżyserska Ghost of Tsushima zadebiutowała z większą liczbą jednoczesnych zagrań niż inne produkcje Sony, takie jak: Horizon Zero Dawn, Uncharted: Legacy of Thieves Collection i The Last of Us Part 1.
Warto także zauważyć, że wersja reżyserska Ghost of Tsushima została ciepło przyjęta przez graczy, zdobywając wysoką notę na podstawie ponad 6000 recenzji na Steamie. Co ciekawe nie zaszkodziło jej nawet zamieszanie wywołane kontrowersyjnymi decyzjami Sony, odnośnie konieczności logowania się do PSN. Prawdopodobnie dlatego, że Sucker Punchpostanowiło wyjaśnić fanom wszystko przed premierą.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
Wg mnie ta gra to Assassin Creed gdyby Assassin Creed był dobry.
Jest trochę tej powtarzalności jak w AC ale jednak grało mi się mega przyjemnie.
Mam tylko jeden problem z fabułą. Chciałbym żeby główna postać mogła wybrać czy chce podążać ścieżką honorowego samuraja czy się dopasować do istniejących warunków i stać się tytułowym duchem.