Według twórców Ghost of Yōtei gracze dostaną „większą kontrolę” nad historią
Jak zauważył serwis GamingBolt, w ostatniej rozmowie Sucker Punch z New York Times pojawiły się informacje związane z opowiadaniem historii w nadchodzącym Ghost of Yōtei. Twórcy ujawnili, że tytuł ma zapewnić graczom „większą kontrolę” nad historią Atsu, niż miało to miejsce w przypadku Ghost of Tsushima. Choć wcześniej pojawiały się elementy mechaniki wyborów i ich konsekwencji, deweloperzy mogą szykować coś bardziej rozbudowanego.
GramTV przedstawia:
Dodatkowo dyrektor kreatywny Jason Connell wspomniał o powtarzalności zawartości w grze. Jak zauważył twórca, „jednym z wyzwań, jakie niesie ze sobą tworzenie gier z otwartym światem, jest ich powtarzalny charakter związany z wykonywaniem wciąż tych samych czynności”. Według dewelopera zespół chciał jednak „znaleźć równowagę” i „zapewnić unikalne doświadczenia”.
Ghost of Yōtei ma ukazać się na PlayStation 5 w 2025 roku, jednak dokładna data premiery nie jest jeszcze znana. Warto przy okazji przypomnieć, że Ubisoft odniósł się ostatnio do tematu potencjalnej rywalizacji Assassin’s Creed Shadows z omawianym tytułem. Według dyrektora generalnego firmy „te dwie gry mogą się bardzo dobrze sprzedawać” i „jest dużo miejsca na gry bardzo wysokiej jakości”.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!