Ghost of Yotei ze wsparciem dla PS5 Pro. Sucker Punch z nowymi wieściami na temat projektu

Mikołaj Berlik
2025/03/31 14:30
1
0

Tytuł doczeka się znacznych ulepszeń na najnowszej wersji konsoli.

Na oficjalnej stronie PlayStation pojawiło się kilka nowych informacji dotyczących Ghost of Yotei - RPG-a akcji stanowiącego kontynuację wielokrotnie nagradzanego Ghost of Tsushima z 2020 roku. Dzięki temu mieliśmy okazję dowiedzieć się kolejnych szczegółów odnośnie produkcji, a w szczególności przedstawionej historii.

Ghost of Yotei
Ghost of Yotei

Ghost of Yotei - informacje o fabule, rozgrywce i nadchodzącej wersji na PS5 Pro

W Ghost of Yotei będziemy śledzić akcję dziejącą się 300 lat po pierwszej grze z serii. Nową protagonistką będzie bohaterka o imieniu Atsu, która powstała z “popiołów swojego domostwa”, aby złapać zabójców własnej rodziny. W trakcie przygody będzie ona podejmować różnego rodzaju prace dla pieniędzy oraz rewanżu. Zaznaczono również, że jej styl walki, zdolności przetrwania, a także przemiana w legendę Yotei będzie zależeć “od nas”.

GramTV przedstawia:

Deweloperzy Ghost of Yotei obiecują, że nowy tytuł jeszcze bardziej ma stawiać na większą kontrolę nad historią. Wcześniej usłyszeliśmy kilka wypowiedzi zapowiadających, że zespół chce odejść od schematów powtarzających się gier z otwartym światem. W kwestii gameplayu wspomniano również, że gracze będą mogli skorzystać w walce z pary katan, a wprowadzonych zostanie także kilka nowych mechanik oraz usprawnień.

Przypomnijmy, że Ghost of Yotei nie posiada jeszcze daty premiery. Kilka dni temu twórcy zapewniali, że tytuł zadebiutuje na PlayStation 5 w tym roku. Dodatkowo, Sucker Punch poinformowało o wersji na PlayStation 5 Pro, która będzie się wyróżniać lepszą wydajnością oraz wyglądem.

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
31/03/2025 14:54

Ja bym chciał proste wyboru w fabule. Wg mnie GoT było by 10x lepsze jeżeli w trakcie gry mógłbyś wybrać czy chcesz zachować honor czy walczyć w nowy sposób. Z konsekwencjami z tym zwiazanymi.

Więc przykładowo argumentacja była taka że musimy się skradać żeby zakładnicy nie zginęli. Pozwól mi otwarcie zaatakować - niech zakładnicy zginą. Ale np pozwól mi się przekraść do środka i spróbować związać przeciwników walką tak by bardziej byli zajęci mną jak zabijaniem zakładników.