God of War na komputery osobiste doczekało się kolejnej aktualizacji, która wprowadziła do ustawień nową opcją graficzną.
Niedawno gra God of War w wersji na komputery osobiste otrzymała pierwszą od prawie trzech miesięcy nową aktualizację z numerem 1.0.12, która wprowadziła do ustawień ważną nowość dla użytkowników kart graficznych Radeon – oficjalne wsparcie dla technologii FidelityFX Super Resolution 2.0.
To nowa wersja odpowiednika DLSS od NVIDII, który działa – swoją drogą – także na kartach GeForce. Funkcja ta pozwala na skalowanie obrazu w sposób znacząco poprawiający wydajność w grach bez widocznego pogarszania jakości obrazu. Choć God of War miało już wsparcie dla FSR wcześniej, najnowszy patch wprowadza obsługę wersji 2.0 tejże technologii, która została udostępniona 12 maja i zapewnia jeszcze większą wydajność. Wersja 2.0 ma dorównywać DLSS 2.0 lub nawet je przewyższać.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!