Gracze mają otrzymać dwa tryby graficzne, które pozwolą zdecydować o ilości maksymalnych klatek na sekundę.
Z okazji rozpoczynającej się dziś przedsprzedaży gry God of War: Ragnarok na konsole PlayStation 4 oraz PlayStation 5 w sieci pojawiły się nieoficjalne dane techniczne. Wszystko za sprawą reklamowych wiadomości mailowych wysyłanych przez brytyjski sklep ShopTo do potencjalnych klientów – to dzięki nim wiemy, czego możemy spodziewać się po kontynuacji bestsellera z 2018 roku pod kątem technicznym.
Dwa tryby graficzne w grze God of War: Ragnarok
Materiały promocyjne sugerują, iż w God of War: Ragnarok w wersji na PlayStation 5 zagramy w jakości natywnego 4K w 30 klatkach na sekundę. Gra ma jednak oferować tryb dodatkowy pozwalający na zabawę w dynamicznym, upscalowanym 4K, gdzie możemy liczyć nawet na 60 FPS-ów. Dodatkową atrakcją ma być technologia 3D Audio – dzięki dźwiękowi przestrzennemu rozgrywka ma być łatwiejsza, a walka bardziej dynamiczna; gracze będą w stanie oceniać położenie przeciwników nadciągających z różnych kierunków.
Warto jednak pamiętać, że wszelkie informacje techniczne nie zostały wcześniej ani opublikowane, ani też potwierdzone przez Sony. Trzeba jednak przyznać, że powyższe szczegóły prezentują się dość wiarygodnie i na pewno nie odbiegają od współczesnych konsolowych standardów, jeśli chodzi o nową generację.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że God of War: Ragnarok zadebiutuje na rynku 9 listopada bieżącego roku na konsolach PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Po więcej informacji zapraszamy do naszej encyklopedii.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Ciekawe. Na zwiastunach Ragnarok nie wyglądał (pod kątem wizualnym oczywiscie) aż tak tak olśniewająco, żeby konsola miała sobie z tą grą nie poradzić w 60fps.
SebekPL2
Gramowicz
15/07/2022 15:13
MisticGohan_MODED napisał:
Przecież i tak wiadomo że konsole więcej jak 60 klatek nie dźwigną :P
Ludzkie oko widzi tylko 30fps czy jakoś tak, nie wiem, nie jestem konsolowcem ;)
MisticGohan_MODED
Gramowicz
15/07/2022 14:44
Przecież i tak wiadomo że konsole więcej jak 60 klatek nie dźwigną :P