Wczoraj otrzymaliśmy oficjalną zapowiedź gry God of War w wersji na komputery osobiste. Dzisiaj natomiast poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące właśnie wydania pecetowego – jak podaje między innymi serwis Screen Rant, produkcja zapewni zabawę w rozdzielczości 4K i nie będzie posiadała limitu klatek na sekundę. Maksymalne ustawienia dostarczą również znacznie wyższą rozdzielczość cieni oraz ulepszone efekty odbić razem z GTAO i SSDO. To jednak nie wszystko.Pecetowe God of War wykorzysta technologię NVIDIA DLSS i redukcję opóźnień NVIDIA Reflex. Twórcy zadbali o natywną obsługę ultraszerokich monitorów (21:9), natywne wsparcie dla kontrolera DualSense oraz DualShock 5. Wszyscy, którzy zdecydują się na grę przy pomocy klawiatury oraz myszki będą mogli bez problemu przypisać klawisze oraz przyciski myszy do danych akcji.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że God of War zadebiutowało 20 kwietnia 2018 roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. W połowie września ubiegłego roku zapowiedziano z kolei kontynuację, czyli God of War: Ragnarok – więcej informacji znajdziecie pod tym adresem.