Deweloperzy podzielili się szczegółami w najnowszym materiale.
Podczas wczorajszego wydarzenia Find Your Next Game CAGGTUS zaprezentowano drugi materiał z serii "Making of Gothic Remake". Twórcy gry opowiedzieli w nim o realizmie nadchodzącej produkcji, orkach, a także ekonomii. Film nie jest na ten moment dostępny na YouTube, lecz możemy go obejrzeć na Twitchu pod tym linkiem przewijając materiał do 22 minuty.
Gothic Remake
Gothic Remake - opis ulepszonych mechanik
Studio Alkimia Interactive potwierdziło, że Gothic Remake zaoferuje bardziej realistyczny świat i zachowania NPC-ów. Jednym z przykładów jest sposób, w jaki postacie niezależne będą poruszać się po Kolonii. W przeciwieństwie do oryginału, na przykład strażnik świątynny Gor na Drak i jego towarzysz z Bractwa będą faktycznie przemieszczać się po wyznaczonej trasie, niezależnie od tego, czy będą oni przez nas obserwowani. Przypomnijmy, że w oryginale ci bohaterowie zwyczajnie teleportują się do miejsca docelowego kiedy akurat nie patrzymy.
Materiał od deweloperów Gothic Remake został poświęcony również orkom, których rola w historii ma być znacznie większa. Jak zaznaczył reżyser gry Reinhard Pollice, staną się oni fundamentem całej fabuły - to właśnie przez wojnę z nimi powstała kolonia karna i Bariera. W remake’u ich kultura i relacje z Bezimiennym mają zostać rozbudowane.
GramTV przedstawia:
Poruszono też temat ekonomii, która w Gothicu z 2001 roku szybko traciła sens - z czasem gracz gromadził zbyt dużo rudy, a handlarze nie reagowali praktycznie w żaden sposób na sytuację w świecie. Projektant Hector Fuster zapowiedział zmiany, po których kupcy mają wymieniać towary między sobą, a liczba przedmiotów do craftingu zostanie ograniczona. Mimo to deweloperzy zakładają, że system ekonomiczny prędzej czy później „pęknie” - celem jest jednak, by nastąpiło to dopiero w szóstym rozdziale gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!