Warhorse Studios potwierdziło świetną wiadomość, która została ciepło przyjęta przez fanów.
Dopiero co Warhorse Studios pochwaliło się, że pierwsza część Kingdom Come: Deliverance znalazła aż 8 milionów nabywców, a niedługo później studio zorganizowało transmisję na żywo, na której zaprezentowali prawie dwugodzinny gameplay z drugiej części serii, podając szereg nowych informacji. Jedną z najważniejszych jest potwierdzenie braku zabezpieczeń Denuvo.
Kingdom Come: Deliverance 2 – brak zabezpieczeń Denuvo i nowe szczegóły gry
Do premiery gry pozostały niecałe cztery miesiące, ale twórcy nie chcieli jeszcze ujawniać wymagań sprzętowych Kingdom Come: Deliverance 2. Zapewnili jednak, że gra będzie odpowiednio zoptymalizowana na wszystkich platformach i na PC zadziała nawet na słabszym sprzęcie.
GramTV przedstawia:
Dowiedzieliśmy się również, że wiele zadań zostało zaprojektowanych w taki sposób, aby dało się je ukończyć na kilka sposobów. Również fani broni znajdą tu coś dla siebie i w Kingdom Come: Deliverance 2 będzie siedem rodzajów broni, w tym ciężka, sieczna, drzewcowa, czy miotana. Deweloperom udało się również skrócić ekrany ładowania, które będą znacznie szybsze niż w pierwszej części gry. Na zaprezentowanym gameplayu zwrócili także uwagę na sztuczną inteligencję NPC, która do premiery zostanie jeszcze dopracowana.
Pod tym linkiem znajdziecie zapis transmisji na Twitchu, gdzie Viktor Höschl oraz Tobias Stolz-Zwilling, czyli reżyser artystyczny oraz menadżer społeczności w Warhorse, pokazali jedno z zadań pobocznych, które zleca nam niemiecki mistrz miecza Menhart z Frankfurtu, spotykając go podczas przemierzania uliczek miasta Kuttenberg.
Przypomnijmy, że Kingdom Come: Deliverance 2 zadebiutuje 11 lutego 2025 roku. Gra zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Ja słyszałem, że wręcz zaatakowali graczy twierdząc, że kłamią, że Denuvo powoduje spadki wydajności gier.
dariuszp napisał:
To dlatego ostatnio Denuvo zaczęło kampanię by zyskać sympatię graczy XD
Nie no, czytałem wypowiedź i generalnie tylko twierdzili że spadki spowodowane były złą implementacją.
Dobry przykład to Hitman. Wersja z zabezpieczeniem na sprzęcie testowym osiągała 71 klatek na sekundę. Po jego zdjęciu 72. Zysk był znikomy. Podobnie było np. z Ghost Warrior 3.
Także zależy to pewnie od gry i developerów.
Hithaeglir
Gramowicz
Dzisiaj 14:05
dariuszp napisał:
To dlatego ostatnio Denuvo zaczęło kampanię by zyskać sympatię graczy XD
Ja słyszałem, że wręcz zaatakowali graczy twierdząc, że kłamią, że Denuvo powoduje spadki wydajności gier.
dariuszp
Gramowicz
Dzisiaj 11:05
To dlatego ostatnio Denuvo zaczęło kampanię by zyskać sympatię graczy XD Kompletnie nietrafioną bo generalnie powinni się zamknąć i robić swoje. Wszystko co robi Denuvo wpływa negatywnie na graczy. Można tylko rzucić argument że ograniczenie piractwa daje firmom więcej kapitału na robienie gier ale... to głównie problem firm na koniec dnia. Zresztą te firmy wolą grać bezpiecznie i górkę chować do kieszeni.
Cyberpunk 2077 też wystartował bez DRM na GOG od pierwszego dnia a gra mimo tego sprzedała się wyśmienicie.