Warhorse Studios potwierdziło świetną wiadomość, która została ciepło przyjęta przez fanów.
Dopiero co Warhorse Studios pochwaliło się, że pierwsza część Kingdom Come: Deliverance znalazła aż 8 milionów nabywców, a niedługo później studio zorganizowało transmisję na żywo, na której zaprezentowali prawie dwugodzinny gameplay z drugiej części serii, podając szereg nowych informacji. Jedną z najważniejszych jest potwierdzenie braku zabezpieczeń Denuvo.
Kingdom Come: Deliverance 2 – brak zabezpieczeń Denuvo i nowe szczegóły gry
Do premiery gry pozostały niecałe cztery miesiące, ale twórcy nie chcieli jeszcze ujawniać wymagań sprzętowych Kingdom Come: Deliverance 2. Zapewnili jednak, że gra będzie odpowiednio zoptymalizowana na wszystkich platformach i na PC zadziała nawet na słabszym sprzęcie.
GramTV przedstawia:
Dowiedzieliśmy się również, że wiele zadań zostało zaprojektowanych w taki sposób, aby dało się je ukończyć na kilka sposobów. Również fani broni znajdą tu coś dla siebie i w Kingdom Come: Deliverance 2 będzie siedem rodzajów broni, w tym ciężka, sieczna, drzewcowa, czy miotana. Deweloperom udało się również skrócić ekrany ładowania, które będą znacznie szybsze niż w pierwszej części gry. Na zaprezentowanym gameplayu zwrócili także uwagę na sztuczną inteligencję NPC, która do premiery zostanie jeszcze dopracowana.
Pod tym linkiem znajdziecie zapis transmisji na Twitchu, gdzie Viktor Höschl oraz Tobias Stolz-Zwilling, czyli reżyser artystyczny oraz menadżer społeczności w Warhorse, pokazali jedno z zadań pobocznych, które zleca nam niemiecki mistrz miecza Menhart z Frankfurtu, spotykając go podczas przemierzania uliczek miasta Kuttenberg.
Przypomnijmy, że Kingdom Come: Deliverance 2 zadebiutuje 11 lutego 2025 roku. Gra zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
W artykule jest napisane, że ekrany ładowania będą znacznie krótsze niż w pierwszej części i przez chwilę miałem zawieszenie w mojej głowie bo nie mogłem sobie przypomnieć ekranów ładowania innych niż przy wczytywaniu save'a. Otóż rzeczywiście kilka było ale poukrywanych - przy szybkiej podróży, przy przyspieszaniu upływu czasu (sen, czekanie, czytanie książek, niektóre questy) i tu nie jestem pewien czy to mój SSD jest tak szybki ale zdaje się że normalnie były przy przejściu z cutscenki do gry właściwej tyle, że u mnie to było niezauważalne więc albo szybki SSD albo twórcy to usprawnili w patchach.
Natomiast w wersji na konsole było dużo czasu na podziwianie ślicznych art worków na loading screenach 😁
koNraDM4
Gramowicz
06/11/2024 17:57
W artykule jest napisane, że ekrany ładowania będą znacznie krótsze niż w pierwszej części i przez chwilę miałem zawieszenie w mojej głowie bo nie mogłem sobie przypomnieć ekranów ładowania innych niż przy wczytywaniu save'a. Otóż rzeczywiście kilka było ale poukrywanych - przy szybkiej podróży, przy przyspieszaniu upływu czasu (sen, czekanie, czytanie książek, niektóre questy) i tu nie jestem pewien czy to mój SSD jest tak szybki ale zdaje się że normalnie były przy przejściu z cutscenki do gry właściwej tyle, że u mnie to było niezauważalne więc albo szybki SSD albo twórcy to usprawnili w patchach.
dariuszp
Gramowicz
06/11/2024 14:22
Hithaeglir napisał:
Ja słyszałem, że wręcz zaatakowali graczy twierdząc, że kłamią, że Denuvo powoduje spadki wydajności gier.
dariuszp napisał:
To dlatego ostatnio Denuvo zaczęło kampanię by zyskać sympatię graczy XD
Nie no, czytałem wypowiedź i generalnie tylko twierdzili że spadki spowodowane były złą implementacją.
Dobry przykład to Hitman. Wersja z zabezpieczeniem na sprzęcie testowym osiągała 71 klatek na sekundę. Po jego zdjęciu 72. Zysk był znikomy. Podobnie było np. z Ghost Warrior 3.