Jak podaje między innymi serwis Games Radar, gra Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition została wycofana ze sprzedaży na komputerach osobistych. Powodem podjęcia tej kontrowersyjnej decyzji okazały się problemy z klientem Rockstar Launcher. Szybko jednak wyszło na jaw, iż nie jest to jedyny czynnik; zdaniem osoby zajmującej się grzebaniem w plikach różnorakich gier (Vadim M) kod produkcji ma zawierać niezabezpieczoną wersję pliku main.scm, który z kolei zawiera wszystkie skrypty z GTA III, GTA: Vice City oraz GTA: San Andreas. Jak tłumaczy użytkownik, jest to kardynalny błąd popełniony przez studio.
Wczytywanie ramki mediów.
W kodzie znaleziono sporo ciekawych (i dość zabawnych) smaczków – przykłady udostępnione przez Vadima znajdziecie poniżej. Oprócz tego gracze odkryli, że choć wszystkie utwory z każdej części zestawu są dostępne w grze, tak zostały po prostu wyłączone. Rockstar Games poinformowało, że zdaje sobie sprawę z niedogodności, jakie wiążą się z niedostępnością kolekcji w sklepie na PC i zapewnili, iż pracują nad rozwiązaniem wszelkich problemów. Wpisy znajdziecie tutaj i tutaj.
Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition zadebiutowało na rynku 11 listopada bieżącego roku w wersji cyfrowej na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch. Nieco później, bo 7 grudnia, ukaże się wydanie pudełkowe, dostępne wyłącznie na konsolach.