Jeszcze w listopadzie 2020 dowiedzieliśmy się, że Marvel’s Avengers nie sprzedało się najlepiej i gra znalazła tylko 3 miliony odbiorców w pierwszych dwóch miesiącach. Przy budżecie wynoszącym 170-190 mln dolarów, Square-Enix mogło szykować się na ogromne straty, pomimo obietnic dalszego rozwoju gry. Nawet wprowadzenie gry do Xbox Game Pass nie polepszyło sytuacji i Marvel’s Avengers wraz z wydanym rok później Marvel’s Guardians of the Galaxy przyniosło firmie aż 200 milionów dolarów straty.
GramTV przedstawia:
Teraz przed Embracer Group wyzwanie, aby jednocześnie utrzymać licencje na postacie Marvela i kolejnymi produkcjami zainteresować graczy. Jak pokazuje przykład Spider-Mana od Sony, w superbohaterskich produkcjach tkwi ogromny potencjał, również na finansowy sukces. Od nowego właściciela tych gier zależy, czy będą umieli to wykorzystać i nie tracić ogromnych pieniędzy na kolejnych grach z logiem Marvela.
mnie za to dziwi że Marvels Guardians of the Galaxy okazała ,sie klapą dla mnie to gra roku dwa tysiące dwadzieścia jeden .
MisticGohan_MODED
Gramowicz
04/05/2022 19:09
Jakoś nie jestem zaskoczony.
wolff01
Gramowicz
04/05/2022 15:49
Akurat GoG szkoda bo to spoko gra podobno. Z drugiej strony tak sobie myślę... w obecnych czasach kupować grę na 10-15h gameplayu za 250+ zł to chyba słaby interes, tym bardziej że są promki, gamepassy itd