Wczoraj informowaliśmy Was, że zdaniem Toma Hendersona, znanego branżowego insidera i dziennikarza serwisu DualShockers, studio Quantic Dream od 18 miesięcy pracuje nad grą z uniwersum Star Wars. Doniesienia Hendersona postanowiła potwierdzić redakcja Kotaku, która dodatkowo podzieliła się kilkoma dodatkowymi informacjami na temat Gwiezdnych wojen od twórców Detroit: Become Human.
Ethan Gach w swoim artykule poinformował, że Kotaku nie jest na ten moment w 100% potwierdzić, czy Quantic Dream pracuje nad grą z uniwersum Gwiezdnych wojen, ale redakcja otrzymała takie informacje od „niezależnego źródła zaznajomionego z planami studia”. Serwis podziela również doniesienia YouTubera posługujący się pseudonimem Gautoz, według którego twórcy Detroit: Become Human po wypełnieniu umowy z Sony studio podpisali kontrakt z Disneyem.
Co ciekawe, Gwiezdne wojny od Quantic Dream mają znacząco różnić się od poprzednich produkcji studia. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Kotaku gracze mogą spodziewać się bardziej tradycyjnej rozgrywki zorientowanej na akcję, a nie różnego rodzaju sekwencje QTE znane z ostatnich dzieł deweloperów. Ponadto redakcja informuje, że w grze mogą pojawić się elementy otwartego świata oraz multiplayera.
Gach dotarł również do byłych pracowników Quantic Dream chcących zachować anonimowość, którzy ujawnili, że zespół mierzył się na początku produkcji z dużymi problemami. Trudności wynikały z faktu, że autorski silnik oraz narzędzia deweloperskie okazały się „przestarzałe i nie nadają się do tworzenia gier zorientowanych bardziej na akcję i eksplorację”. Ponadto jeden z twórców zdradził, że odejście od tworzenia gier skupionych na narracji doprowadziły do „pewnych wewnętrznych napięć” w studiu.
Należy podkreślić, że cała sytuacja nie doczekała się jeszcze komentarza ze strony firmy Disney, LucasArt oraz studia Quantic Dream. Choć potwierdzenie wczorajszych doniesień przez kolejne źródło sugeruje, że coś faktycznie jest na rzeczy, to jak zawsze w takich przypadkach, radzimy podchodzić do powyższych rewelacji z dystansem.
Na koniec przypomnijmy, że ostatnim dziełem Quantic Dream jest wspomniane na początku wiadomości Detroit: Become Human. Tytuł zadebiutował na rynku w maju 2018 roku na konsoli PlayStation 4. Rok później w grudniu gra pojawiła się też na komputerach osobistych. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat tej produkcji, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Detroit: Become Human – recenzja – bardziej ludzki niż człowiek.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!