Gracze odblokowali je czterokrotnie szybciej niż planowali to deweloperzy – co oczywiście poskutkowało przeciążeniem serwerów.
Niedawno informowaliśmy Was o nowościach, jakie zawitają już niedługo do gry Helldivers 2. W międzyczasie społeczność jednak nie próżnowała – twórcy poinformowali, że graczom udało się odeprzeć atak na fabrykę Tien Kwan i tym samym odblokować wyczekiwane mechy; te jednak okazały się tak pożądaną atrakcją, że w rezultacie przeciążono serwery produkcji. Cała ta sytuacja zaskoczyła nawet samych deweloperów Arrowhead Game Studios.
Mechy zawitały do Helldivers 2. Gracze obciążyli serwery
Przedstawiciel studia, Johan Pilestedt, napisał na swoim profilu na Twitterze, że gracze wyzwolili fabrykę Tien Kwan cztery razy szybciej niż zakładali to twórcy:
W związku z udanym dążeniem społeczności do przejęcia Tien Kwan i późniejszym włączeniem mechów nasze serwery mają trudności z radzeniem sobie, zespół jest świadomy i robi, co w jego mocy, aby złagodzić sytuację. Ten sporadyczny problem jest spowodowany zbyt wieloma próbami zdobycia mecha w tym samym czasie. Usługa zostanie ostatecznie przywrócona, ale na razie proszę o cierpliwość.
W grze jest teraz dostępny EXO-45 Patriot, który jest wyposażony w wyrzutnię rakiet i ciężki karabin maszynowy. Jest tutaj jednak pewien haczyk – aktualnie, przez ograniczony czas, gracze mogą przyzwać jednego mecha na misję za darmo, aczkolwiek później maszyny będą dostępne do odblokowania dopiero na 25. poziomie i za opłatą wynoszącą 20 tysięcy kredytów.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Już niedługo – 14 marca – do gry trafi zupełnie nowa obligacja wojenna o nazwie Cutting Edge. Więcej informacji znajdziecie w naszej osobnej wiadomości. Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Helldivers 2 zadebiutowało na rynku 8 lutego na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Warto dodać że mechy są bardzo słabe. Potrzebują wsparcia zespołu bo można je szybko zniszczyć.
Gram na wyższych poziomach trudności i mech w zasadzie używam... po ostatniej misji żeby wrócić do punktu zrzutu. 16 rakiet i 1000 kul ciężkiego karabinu to wszystko. Trzeba ze 3 bezpośrednie trafienia żeby zabić chargera także na wysokich stopniach trudności mech jest niemal bezużyteczny. Fajna zabawka jak każda inna broń.
Też nie używam mecha na punkcie odlotu. Jak zostanie zniszczony to nas jako pilota to zabija. Też jest ładna animacja wychodzenia która jest problemem jeżeli na punkcie są przeciwnicy. Lepiej bronić się bez mecha.