Na początku miesiąca Bethesda ujawniła, że w Hi-Fi Rush zagrało już ponad 2 mln graczy. Najnowsza produkcja studia Tango Gameworks otrzymała wówczas również aktualizację, która wzbogaciła grę o tryb fotograficzny. Tymczasem wydawca postanowił przygotować nowy zwiastun, który przypomina o niezwykle ciepłym przyjęciu wspomnianego tytułu przez branżowe media.
Bethesda przypomina o pozytywnych recenzjach Hi-Fi Rush
Na oficjalnym kanale firmy Bethesda na YouTube udostępniono zwiastun, w którym wydawca chwali się opiniami anglojęzycznych serwisów. Na profilu Bethesda Polska na Twitterze opublikowano natomiast rodzimą wersję wspomnianego materiału, dzięki której możecie przekonać się, jak na Hi-Fi Rush zareagowały polskie redakcje. Całość znajdziecie na dole wiadomości.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!